نشر رساله رهنما برای آشنایی بهتر با دختران روس

© Sputnik / Konstantin Chalabovنشر رساله رهنما برای آشنایی بهتر با دختران روس
نشر رساله رهنما برای آشنایی بهتر با دختران روس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در آستانه آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ در روسیه، در ارجنتاین یک رساله نشر شده که در آن مشوره‌هایی برای اینکه چه باید کرد تا توجه و علاقه دختران روس را به خود جلب کرد، نیز وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه La Jugada Financiera، انجمن فوتبال ارجنتاین برای علاقمندان فوتبال این کشور که قرار است برای اشتراک در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ به روسیه بروند، یک رساله رهنما نشر کرده است.

در این رساله، مشوره‌هایی مبنی بر اینکه چگونه می‌توان دختران روس را مجذوب و شیفته خود ساخت، نیز وجود دارند.

این روزنامه نوشته است که انجمن فوتبال ارجنتیاین(AFA)یک رساله رهنما تحت عنوان "زبان و فرهنگ روسیه" چاپ و منتشر نموده است. این متن را همچنان مقامات، بازیکنان فوتبال و خبرنگارانی که به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ می‌روند، بدست آورده اند، که در آن مشوره‌هایی مبنی بر اینکه چطور می‌تواند مورد علاقهٔ دختران روس قرار گرفت، نیز وجود دارند.

برای این افراد توصیه شده است تا بیشتر خود شان را بشویند و پاک باشند، لباس شیک بپوشند و از عطرهای خوشبو استفاده کنند. در مشوره‌ها آمده است که با دختر روسی باید به مثل یک گنج برخورد شود، تا او خودش را خاص حس کند.

همچنان به مردان توصیه شده است تا سوالات احمقانه درمورد سکس نپرسند.

به عقیده نویسندگان این رساله، دختران روسی بیشتر به مردانی که در روابط ابتکار عمل دارند، ترجیح می‌دهند.

در متن این رساله آمده است: "زنان روسی مردانی را خوش دارند که ابتکار عمل داشته باشند. اگر شما اعتماد به نفس ندارید، پس باید با زنان دیگر صحبت و تمرین کنید تا در روبرو شدن با روس‌ها، ترسو نباشید. به‌یاد داشته باشید که در روسیه زنان زیبا زیاد اند، اما هرکدام مناسب شما نخواهد بود. باید انتخاب کنید".

این رساله در کل هشت بخش دارد. به گفته شماری از خبرنگاران ارجنتاینی، پس از آنکه مشوره‌های این رساله توجه مردم را به خود جلب کرد، مقامات کشور این رساله‌ها را جمع‌آوری نمودند و صفحات مشوره‌های بحث برانگیز را حذف نمودند.

قبل از این یک کارشناس انگلیسی از اینکه دختران روس در جام جهانی ۲۰۱۸ به اعضای تیم ملی فوتبال انگستان مزاحمت ایجاد خواهند کرد، ابراز نگرانی کرده بود.

این کارشناس گفته بود که تیم ملی فوتبال انگلستان امید زیادی به پیروزی در جام جهانی ۲۰۱۸ ندارد. حتی اگر این تیم شانس بیاورد، روس‌ها به پیروزی شان مزاحمت خواهند کرد. وی حدس زده بود که بازیکنان فوتبال انگلستان در مسکو مسموم خواهند شد، و یا هم بدتر از آن، توسط دختران روس به هوس انداخته خواهند شد تا "از کار انداخته شوند".

مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ از تاریخ ۱۴ جون الی ۱۵ جولای سال جاری در یازده شهر روسیه برگزار خواهند شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала