آغاز دوباره جنگ شدید در ولایت فراه

© Sputnikآغاز دوباره جنگ شدید در ولایت فراه
آغاز دوباره جنگ شدید در ولایت فراه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گفته می‌شود که این بار مخالفین با پوشیدن لباس پولیس و اردوی ملی افغانستان در اکثریت نقاط شهر جابجا شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، باشندگان ولایت فراه از آغاز دوباره جنگ در این ولایت خبر داده می‌گویند که این جنگ نسبت به جنگ گذشته شدیدتر است.

گفته می‌شود در این جنگ که در منطقه سرک باغ نو و جاده بانک زراعتی جریان دارد، مخالفین از سلاح‌های سنگین ۸۲، پیکا و دهشکه استفاده می‌کنند.

حملات مخالفین همزمان در چند محل جریان دارند: بالای آمریت شهری واقع ناحیه سوم، مقابل موسسه سی اچ آی، در نزدیک قوماندانی امنیه نیز صدای چند انفجار و فیرهای خفیفه شنیده شده است.

به گفته این باشندگان، در حال حاضر سیم کارت‌های شبکه سلام کار می‌کنند و شبکه مخابراتی روشن در این ولایت غیرفعال است و خبرنگاران محلی نمی‌توانند گزارش‌های جنگ را ارسال کنند.

گفته می‌شود که این بار مخالفین ملبس با یونیفورم پولیس و اردوی ملی افغانستان در اکثریت نقاط شهر جابجا شده اند و این بار چندین حمله‌کننده انتحاری نیز به آنها پیوسته اند.

براساس اطلاعات، این مهاجمین در خانه‌ها و تعدادی از بلندمنزل‌ها جابجا شده اند و همین که حضور نیروهای امنیتی کم شد، جنگ را آغاز و از مواضع‌شان انداخت را آغاز نمودند.

روز گذشته طالبان با حملات گسترده بر اماکن دولتی ولایت فراه، جنگ شدید در این ولایت را آغاز کردند.

پس از ساعت‌ها درگیری میان نیروهای امنیتی افغان و مخالفین، این شهر از وجود مخالفین پاک شد و به‌طور کامل تحت کنترول نیروهای دولتی آمد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала