کشف موجودات ناشناخته بحری در نزدیکی سواحل اندونیزیا + عکس

© Photo / Christopher Harriotکشف موجودات ناشناخته بحری در نزدیکی سواحل اندونیزیا + عکس
کشف موجودات ناشناخته بحری در نزدیکی سواحل اندونیزیا + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گروهی از زیست‌شناسان سنگاپوری و اندونیزیایی در انتهای اقیانوس هند شماری از موجوداتی را که قبل از این شناخته نشده اند، کشف نموده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، در پایان ماه مارچ سال جاری، گروهی از محققان یک سفر دو هفته‌یی به اقیانوس هند را آغاز کردند که در جریان این سفر حدود ۸۰۰ نوع حیوان را جهت بررسی و تحقیق گرفتند. علاوه بر این، آنها چند موجود جدید و ناشناخته را نیز یافتند.

یکی از زیست‌شناسانی که در این سفر شرکت داشت، گفت: "در این بخش اقیانوس هند هیچگاه بررسی و تحقیق درمورد حیوانات بحری صورت نگرفته است، و ما در واقع نمی‌دانستیم که چه چیزهایی را در آنجا خواهیم یافت".

به عقیده این زیست‌شناسان، یکی از چیزهای قابل توجه که به آن دست یافته اند، سوسک بزرگ بحری است که اندازه آن مانند یک پشک می‌باشد.

احتمال می‌رود که تحقیقات درمورد انواع جدید حیوانات چندین سال طول خواهد کشید. این محققان قصد دارند تا نخستین نتایج این تحقیقات شان را در سال ۲۰۲۰ نشر کنند.

این در حالیست که در فیلیپین در ساحل شهر سن آنتونیو امواج، یک موجود شبیه به "هیولای دریایی مودار" دور از ساحل انداخته اند که این یک موجود توده‌ای است که به هیچ موجود روی زمین شباهت ندارد.

این موجود شش متر طول دارد و با چیزی شیبه مو پوشیده شده است. این موجود که توسط ساکنین محلی کشف شده است بوی غیر معمولی دارد که حتی برای کارشناسان هم این بو آشنا نبوده است.   

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала