دیوید بکام در مراسم عروسی شاهزاده+عکس

© AFP 2023 / Timothy A. Claryدیوید بکام در مراسم عروسی شاهزاده+عکس
دیوید بکام در مراسم عروسی شاهزاده+عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ازدواج شاهزاده "هری" در سایه نگرانی‌های شدید امنیتی و اقدامات ویژه برگزار می‌شود.ملکه الیزابت به شاهزاده هری و عروس خانواده لقب دوک و دوشس ساکس را اعطا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مراسم عروسی شاهزاده انگلیس برگزار شد و دیوید بکام ستاره تیم ملی فوتبال انگلستان با ویکتوریا بکام همسراش، در این مراسم عروسی سلطنتی حضور یافت.
تصاویر این ستاره سابق فوتبال انگلستان مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

جزئیات مراسم عروسی شاهزاده انگلیس - اسپوتنیک افغانستان
جزئیات مراسم عروسی شاهزاده انگلیس

مراسم ازدواج سلطنتی شاهزاده هری و مگان مارکل در کلیسای سنت جورج قلعه وینزدور در میان خیل عظیم جمعیت برگزار شد.
ساعاتی پیش از برگزاری مراسم ازدواج شاهزاده هری، نوه ملکه الیزابت دوم با مگان مارکل، هنرپیشه آمریکایی علام شد سه هزار نیروی پلیس و امنیتی همراه با پلیس‌های لباس شخصی و نیز تک‌تیراندازها در ساختمان‌های اطراف محل برگزای این مراسم مستقر شده‌اند و اوضاع امنیتی را زیر نظر دارند.
رسانه ها در انگلیس اعلام کردند 30 میلیون پوند برای تامین امنیت این مراسم ازدواج سلطنتی از جیب مالیات دهندگان هزینه شده است.

ملکه الیزابت امروز به شاهزاده هری و همسرش لقب دوک و دوشس ساسکس را اعطا کرد و این لقب جدید این دو نفر محسوب می‌شود. اعطای این مقام در واقع دادن لقب بالاترین مقام سلطنتی در بریتانیا محسوب می‌شود و پیش از او تنها یک نفر موفق به دریافت مقام دوک ساسکس شده بود.
پیش از این گزارش شد که دیوید بکام با ویکتوریا بکام همچنان در سال 2011 در مراسم عروسی شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج حضور بزرگترین فرزند چارلز حاضر شده بود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала