بیلد پوتین را صاحب میدان سیاست جهانی خواند

© Sputnik / Sergei Guneyev /  مراجعه به بانک تصاویر بیلد پوتین را صاحب میدان سیاست جهانی خواند
بیلد پوتین را صاحب میدان سیاست جهانی خواند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه بیلد یک مقاله‌ای راجع به دیدار ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان که چندی پیش در سوچی برگزار شد منتشر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در متن از مقاله آمده است: "رئیس جمهور روسیه به وضوح به مرکل نشان داد که نه تنها در محل اقامت ریاست جمهوری، بلکه در عرصه های سیاسی جهان رئیس است".

پوتین با دسته گل از مرکل استقبال کرد + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
پوتین با دسته گل از مرکل استقبال کرد + ویدیو

در آستانه مذاکرات با مرکل، پوتین با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه ملاقات کرد، در مقاله گفته شده است که صدراعظم آلمان توسط دولت سوریه به "قتل عام" متهم شده بود و همچنان این روزنامه ادامه می‌د‌هد که رئیس جمهور روسیه یک پل ارتباط سرزمین اصلی روسیه و کریمه را که توسط انگلا مرکل محکوم شده بود افتتاح کرد.
نویسنده این مقاله نوشته است با وجود اینکه چهار هفته از شروع جام جهانی فوتبال در روسیه باقی مانده است، آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان "در یک چوکی در آب هوائی ملایم سوچی مهمان ولادیمیر پوتین است. "رهبر کرملین بعید است که است که بیشتر راضی باشد".
روز جمعه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در سوچی ملاقات کرد به گفته رئیس جمهور روسیه، گفتگو با مرکل معنادار و به موقع بود. صدراعظم آلمان به نوبه خود اظهار داشت که حفظ روابط خوب با روسیه بخشی از منافع استراتژیک آلمان است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала