کدام کشورهای اروپایی بیشترین تعداد جوانان بیکار را دارند؟

© AP Photo / Francisco Secoکدام کشورهای اروپایی بیشترین تعداد جوانان بیکار را دارند؟
کدام کشورهای اروپایی بیشترین تعداد جوانان بیکار را دارند؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مرکز تحقیقاتی پارلمان اروپا درمورد سطح بیکاری جوانان در کشورهای مختلف اتحادیه اروپا، تحقیق نموده، گزارش آنرا نشر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در نتیجه تحقیق مرکز تحقیقاتی پارلمان اروپا درمورد سطح بیکاری میان جوانانی که زیر سن ۲۵ سال قرار دارند، اعلام شده است که در کشورهای مختلف اتحادیه اروپا ۳.۶ میلیون جوان اروپایی بیکار اند. بیشترین جوانان بیکار در یونان، اسپانیا و ایتالیا بسر می‌برند.

پیشرفت فناوری باعث بیکاری چه کسانی خواهد شد؟ - اسپوتنیک افغانستان
پیشرفت فناوری باعث بیکاری چه کسانی خواهد شد؟

در گزارش همچنان از کشورهایی که دارای پایین‌ترین سطح بیکاری میان جوانان اند، نیز نام گرفته شده است: "پایین‌ترین سطح بیکاری میان جوانان در چک (۵.۸ درصد) و آلمان (۶.۶ درصد) مشاهده می‌شود".در گزارش این مرکز آمده است: "بلندترین سطح بیکار در یونان (۴۳ درصد، براساس آمار ماه نومبر ۲۰۱۷)، اسپانیا (۳۶ درصد) و ایتالیا (۳۱.۵ درصد)، دیده می‌شود. سطح بیکاری میان جوانان نسبت به گروه‌های سنی دیگر در جامعه، بلند است: بیکاری بر جوانان تقریباً سه برابر بیشتر از افرادی که بالاتر از ۲۵ سال دارند، تاثیرگذار است".

به گفته کارشناسان اروپایی، در اتحادیه اروپا در ۴۳ درصد موارد با افراد جوان قراردادهای موقت عقد می‌شوند که این باعث می‌شود تا آنها (جوانان) در گروه خطر (ریسک) قرار داشته باشند.

قبل از این، ادارهٔ آمارگیری اتحادیه اروپا فهرست آنعده کشورهای اروپایی را که بیشتر از بقیه کشورهای این قاره قرضدار اند، نشر کرده بود. براساس آخرین آمار سال ۲۰۱۷، یونان که قرض دولتی آن ۱۷۸.۶درصد تولید ناخالص داخلی این کشور را تشکیل می‌دهد، قرضدار ترین کشور اروپایی می‌باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала