لت و کوب رئیس شورای ولایتی بامیان توسط نماینده پارلمان

© Sputnikرئیس شورای ولایتی بامیان توسط نماینده پارلمان لت و کوب شد
رئیس شورای ولایتی بامیان توسط نماینده پارلمان لت و کوب شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریس شورای ولایتی بامیان و محافظش توسط نماینده بامیان در مجلس مورد توهین و لت و کوب قرار گرفتند.

به گزارش اسپوتنیک، شورای ولایتی بامیان در خبرنامه ای نوشته است که سید علی هاشمی، رییس شورای ولایتی در ترکیب هیاتی از اعضای این شورا و مردم به ولسوالی کهمرد بامیان رفته بود تا تاثیر رویداد حمله طالبان به ولسوالی تاله و برفک بغلان بر بامیان را مورد بررسی قرار دهد.
اما وی و هیات همراهش در بازگشت با کاروان حامل عبدالرحمان شهیدانی، نماینده بامیان در مجلس افغانستان و همراهانش بر می خورد و این نماینده مجلس با ناسزا گویی به محافظانش دستور می دهد تا رییس شورا و محافظش را خلع سلاح و کرده و مورد ضرب و شتم قرار دهند. 

بامیان دوباره «جهانی» می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
بامیان دوباره «جهانی» می‌شود

شورای ولایتی بامیان از نهادهای عدلی و قضایی افغانستان درخواست کرد تا این رویداد را با جدیت پیگیری و مطابق با قوانین این کشور رسیدگی کنند.

از سوی دیگر، عبدالرحمان شهیدانی در واکنش به این موضوع گفت به رییس شورای ولایتی و محافظش تعرضی نشده و این رویداد ناشی از یک سوء تفاهم بوده که بین محافظان او محافظان رییس شورا رخ داده است.
حدود یک سال پیش، نزدیکان آقای شهیدانی از نشست یک هواپیما در بامیان به این دلیل جلوگیری کردند که آقای شهیدانی از آن پرواز جا مانده بود.
در آن رویداد پسر آقای شهیدانی که آمر حوزه اول پلیس بود مقصر دانسته شد. او از وظیفه برکنار و زندانی شد. دادگاهی حکم جبران خساره شرکت هوایی کام ایر را نیز صادر کرده بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала