خدا حافظی رسمی نوکمپ با کاپیتان اینیستا

© REUTERS / Juan Medinaخدا حافظی رسمی نوکمپ با کاپیتان اینیستا
خدا حافظی رسمی نوکمپ با کاپیتان اینیستا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاپیتان باشگاه بارسلونا امشب آخرین بازی اش را با پیراهن بارسا انجام داد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسا از ساعتی پیش در نوکمپ به مصاف سوسیداد رفته و نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل به اتمام رسید و در نیمه دوم در دقیقه 57 فیلیپ کوتینیو که پشت محوطه جریمه سوسیداد صاحب توپ شده بود، با یک ضربه تماشایی و دقیق، دروازه حریف را باز کرد، تا بارسا در آخرین بازی فصل اش از میدان پیروز بدر آید.

پیش از آغاز بازی هواداران بارسا به افتخار آخرین بازی کاپیتان اینیستا با  طرح موزائیکی جالب به استقبال وی رفتند:- "اینیستای تمام نشدنی".

همچنین بنر بزرگی نیز در قسمت جایگاه جنوبی نوکمپ به اهتزاز درآمده بود که روی آن نوشته شده بود:- "متشکریم به خاطر همه چیز".

گفته می شود که اینیستا فصل بعد راهی ویسل کوبه جاپان خواهد شد.

لازم به ذکر است، که لیونل مسی از سوی اتحادیه لالیگا به عنوان بهترین بازیکن ماه اپریل انتخاب شد و جایزه مسی پیش از آغاز دیدار امشب بارسا و سوسیداد به وی اهدا شد. نکته جالب اینجا بود که ژاوی، کاپیتان پیشین بارسا و کنونی السد قطر این جایزه را تقدیم فوق ستاره آرجانتاینی کرد.

مسی با وجود زدن 34 گل برای بارسا و نقش تعیین کننده همیشگی اش در پیروزی های بلوگرانا، برای نخستین بار در این فصل بود که عنوان جایزه بازیکن ماه را تصاحب می کرد.

یادآوری می کنیم، که در پایان این فصل بازیکنان بزرگی مانند جان لویجی بوفون دروازه بان مشهور یونتوس و تیم ملی ایتالیا و فرناندو تورس بازیکن باشگاه اتلتیکو مادرید نیز خدا حافظی کردند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала