روسیه با جاپان در برابر ایالات متحده امریکا متحد است

© Sputnik / Vitaliy Ankovروسیه با جاپان در برابر ایالات متحده امریکا متحد است
روسیه با جاپان در برابر ایالات متحده امریکا متحد است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه و جاپان هشدار دادند که می توانند به تعرفه های امریکایی برای فولاد و آلومینیوم اعتصاب کنند و تحریم هایی را به ارزش یک میلیارد دالر تحمیل کنند.

Большой противолодочный корабль Адмирал Трибуц в проливе Босфор Восточный - اسپوتنیک افغانستان
گام های دوستی روسیه و جاپان با رزمایش مشترک آغاز شد
به گزارش اسپوتنیک، سازمان تجارت جهانی مدارک را منتشر کرد، که در آن روسیه و جاپان هشدار داده اند که می توانند به تعرفه های امریکایی برای فولاد و آلومینیوم اعتصاب کنند و تحریم هایی را به ارزش یک میلیارد دالر تحمیل کنند.

روسیه گزارش داد، که در نتیجه اقدامات امریکا، میزان وظایف وارداتی توسط مسکو به مبلغ 538 میلیون دالر در سال افزایش خواهد یافت و جاپان هم مبلغ 440 میلیون دالر را به خود اختصاص داده است. هر دو کشور معتقدند که آنها حق دارند واردات کالاهای امریکایی را به تعرفه های مشابهی بپردازند، اما فهرست محصولات خاصی به آن تعلق نمی گیرد.

در ماه اپریل سال روان، روسیه تقاضای جبران خسارات وارده توسط امریکا را بابت فولاد و آلومینیوم به سازمان تجارت جهانی داد. با همین حال کشورهای، هند، چین و اتحادیه اروپا نیز از امریکا به این سازمان درخواست شکایت شان را سپردند.

یادآوری می کنیم، که واشنگتن از 23 مارچ بالاترین تعرفه واردات فلزات را برای همه کشورها به جز برازیل، کانادا، مکزیک، کوریای جنوبی، استرالیا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا تعیین کرده است. این تعرفه ها از اول ماه می آغاز شده و امریکا این اقدامات را به منافع امنیت ملی این کشور می داند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала