افشای چگونگی آیفون های ترامپ

© Photo / Official White House Photo by Shealah Craigheadافشای چگونگی آیفون های ترامپ
افشای چگونگی آیفون های ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده امریکا از دو آیفون با قابلیت های محدود استفاده می نماید.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل ازنشریه‌ای امریکایی Politico یک منبع در کاخ سفید خبر داد که، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، حداقل ازدو آیفون ویژه با قابلیت های محدود استفاده می کند: یکی ازاین آیفون ها برای خواندن اخبار و نشریات در توییتر، دومی فقط برای صحبت کردن است.
نشریه می نویسد: " یکی ازاین گوشی ها — فقط با توانایی برقراری تماس های تلفنی ودومی تنها با یک برنامه دسترسی به توییتر و تعدادی از سایت های خبری از قبل نصب شده — که توسط اداره تخنیکی اطلاعات کاخ سفید و آژانس ارتباطات کاخ سفید کنترل می گردد، مورد استفاده قرار می گیرد. کارکنان آژانس ارتباطات مسائل امنیت مخابرات کاخ سفید را کنترل می نمایند. 

مشاوران به ترامپ مشوره داده اند که او باید هر ماه تلفن همراه خود را عوض کند، اما ترامپ مخالف این کار است،زیرا او معتقد است که این کار باعث سردرگمی او خواهد شد.
نشریه می نویسد: اکنون 5 ماه از آخرین بررسی گوشی ترامپ توسط کارشناسان می گذرد. بارک اوباما هر ماه تلفن همراه خود را برای بررسی می فرستاد.
تلفن همراه ترامپ، فاقد GPS است، لذا ترامپ را نمی توان رهگیری کرد.اما در تخنیک معاصر وجود میکرفون و کمره تهدیدی برای شنود و دید تلقی نمی گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала