ایران برای توسعه قدرت دفاعی خود نیازی به اجازه گرفتن ندارد

© Sputnikایران برای توسعه قدرت دفاعی خود نیازی به اجازه گرفتن ندارد
ایران برای توسعه قدرت دفاعی خود نیازی به اجازه گرفتن ندارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای مسلح ایران امروز از هر زمان دیگری از جهت قدرت دفاعی، آمادگی های نظامی و رزمی در اوج به سر می‌برد و برای توسعه قدرت دفاعی خود به هیچ کشور نیاز ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، محمد حسین باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران ضمن این مطلب گفت: " نیروهای مسلح امروز بحمدالله از هر زمان دیگری از جهت قدرت دفاعی، آمادگی های نظامی و رزمی در اوج به سر می برد و در توسعه قدرت دفاعی خود منتظر مجوز و یا لبخند هیچ قدرتی نیست".
بیانیه باقری پس از آن است که روز دوشنبه، مایک پمپئو وزیر امور خارجه امریکا، 12 شرایطی را مطرح کرد که ایالات متحده امریکا آماده یک توافق‌نامه جدید با ایران به توافق برسد به طور خاص وزیر امور خارجه امریکا اعلام کرد که ایالات متحده امریکا "فشار بی سابقه مالی" را بر تهران تحمیل خواهد کرد تا از توسعه برنامه هسته‌ای و راکتی خود دست بکشد و "حمایت از تروریسم" در منطقه را متوقف کند و همچنان نیروهایش را از سوریه بیرون کند.
تهران بارها تاکید کرده است که توسعه برنامه راکتی این کشور صرف برای اهداف دفاع از خود انجام شده است و ایران توسعه برنامه راکتی را علیه کشورهای دیگر کار نمی‌کند و راکت‌ها برای ارایه سلاح‌های کشتار جمعی طراحی نشده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала