پیش بینی فن آوری آینده در امریکا

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر پیش بینی فن آوری آینده در امریکا
پیش بینی فن آوری آینده در امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مجله امریکایی Wired چگونگی پیشرفت فن آوری ها در آینده نزدیک را پیش بینی کرد.

جهان آینده – جهان بدون پول - اسپوتنیک افغانستان
جهان آینده – جهان بدون پول
به گزارش اسپوتنیک، در مقاله مجله امریکایی Wired  از هفت پیش بینی در زمینه پزشکی، بازرگانی، انترنت و رباتیک نوشته شده است.

نخستین پیش بینی این است، که شمار حملات سایبری هکرها افزایش خواهد یافت و در نتیجه آنها تاسیسات بنیادی از جمله کارخانه های بزرگ و همچنین کارآفرینان و آدم های معمولی آسیب خواهند دید.
دومین پیش بینی ظاهر شدن فروشگاه های بدون صندوقدار و فروشنده است. به زودی کالاهای لازم را می توان از طریق درخواست در انترنت سفارش داد و ربات ها آنها را به آدرس خریداران خواهند رساند.
سومین پیش بینی در پیوند با بررسی اطلاعات شخصی است.

 مجله امریکایی همچنان خاطرنشان می سازد، که در آینده مغز مصنوعی شناخت احساسات انسان از روی صورت وی را یاد گرفته و وابسته به آن کالاها و محصولات گوناگون را عرضه خواهد کرد.
چهارمین پیش بینی آن است که چند سال بعد پزشکان خواهند توانست دی ان ای انسان را با موفقیت تغییر دهند تا بیماری های ژنتیک درمان شود.
پنجمین پیش بینی: استفاده از ربات ها به جای رانندگان لاری در سفرهای طولانی است.
پیش بینی ششم، استفاده همگانی و گسترده از وسایل واقعیت مجازی و افزوده در کار روزمره انسان ها است.
بالاخره اینکه پیش بینی هفتم در پیوند استفاده از فن آوری های زنجیره بلوکی است. به زودی تقریبا همه مردم در کار سرویس های بزرگ آنلاین از جمله تاکسی های آنلاین، فروشگاه های انترنتی و شبکه های اجتماعی شرکت خواهند کرد.

یادآوری می کنیم، که پیش از این بانک ملی دنمارک راجع به پلان های خود در باره صرفنظر تدریجی از دوران پول نقده اعلام نموده بود. تحقق این برنامه در سال 2017 آغاز گردید و تا سال 2030 دنمارک بطور کامل از بانک نوت ها او سکه ها رهایی خواهد یافت و به محاسبات الکترونی گذار مینماید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала