در اسپانیا عروس و داماد قبل از پرداخت پول رستورانت فرار کردند

© Fotolia / Eugeneluckyدر اسپانیا عروس و داماد قبل از پرداخت پول رستورانت فرار کردند
در اسپانیا عروس و داماد قبل از پرداخت پول رستورانت فرار کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زوج تازه ازدواج شده در یکی از رستورانت‌های شهر بیویرو اسپانیا، جشن عروسی خود را با 200 نفر تجلیل کردند اما زمانی که مالکت راستورانت بل که باید پول‌اش پرداخت می‌شد را برای محفل دار پیشکش کرد و هیچ کسی نبود که این پول را بپردازد.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه های اسپانیائی گفته اند که این محفل‌دار، کولی‌های کشور رومانی بوده اند این کولی‌های رومانیایی تصمیم گرفتند تا جشن عروسی خود را به طور مجلل در این رستورانت تجلیل کنند وبرای مالک این رستورانت اسناد مکمل را ارایه کرده و قرارداد را به امضا رساندند و به مبلغ 1500 یورو به عنوان پیش‌پرداخت به مالک این رستورانت پرداخت کردند.

مبلغ که قرار بود این خانواده پس از اتمام مراسم جش عروسی برای مدیریت رستورانت بپردازند هشت‌هزار یورو بوده است.

عروسی 43 میلیون دالری شاهزاده انگلیس از جیب مالیات دهندگان - اسپوتنیک افغانستان
عروسی 43 میلیون دالری شاهزاده انگلیس از جیب مالیات دهندگان

اشاره شده است که در این محفل عروسی خواننده مشهور رومانیایی را در یک طیاره خصوصی به اسپانیا دعوت کردند و همچنان عروس در این محفل لباس بسیار شیک را به تن کرده بود. برای مهمانان چندین نوع غذا از گوشت بره و همچنان مشروبات الکولی در نظر گرفته شده بود.
هنگامی‌که باید پول پرداخت می‌شد به گفته مالک این رستورانت، پدر داماد که باید پول بل را پرداخت می‌کرد گفت که او اکنون در حالی نیست که پول بپردازد (پس از نوشیدن مشروبات الکولی) و پدر داماد گفت که فردا تمامی پول باقی مانده را می‌پردازم. با این حال روز بعد هیچ یکی از اعضای این خانواده، با وجود همه تلاش‌ها پیدا نشد و هیچ کسی هم به تلفن پاسخ نداد. به گفته مالکت این رستورانت بعد از چند روز تلاس من قادر به این شدم که با همسر برادر داماد تماس را برقرار کنم، همسر برادر داماد برایم در ابتدا گفت که شوهرم در یک حادثه ترافیکی زخمی شده است و بعداً این مالک رستورانت می‌گوید که این زن برایم گفت محفل‌دار به رومانیا بخاطر پول رفته اند تا برایتان پول بیاورند.
مالک این رستورانت به پولیس مراجعه کرد و پولیس این شهر بیویرو اسپانیا گفته است که این خانواده مدت زمان طولانی است که در منطقه که دیگر رومانیایی‌ها در این شهر زیست دارند زندگی می‌کنند، و هیچ اطلاعاتی در باره این خانواده و یا محل اقامت ثبت شده در پولیس وجود ندارد. پولیس تا هنوز هیچ کمکی برای مالک این رستورانت نتوانسته است ولی پولیس محل برای کمک به مقامات کشور رومانی درخواست کرده اند.

کولی (غربتی) نام گروه‌های پراکندهٔ قومی است که در کشورهای مختلف دنیا به‌ویژه در اروپا و ترکیه (کولی‌های ترکیه) و همچنان نواحی مختلف ایران از جمله شیراز، سیستان و بلوچستان ،کرمان، خراسان، و برخی دیگر از مناطق جنوبی و مرکزی ایران به سر می‌برند. کولی‌ها در سرتاسر دنیا به خواندن، رقصیدن شهرت دارند و مردمانی دوره‌گرد و خانه به‌دوش استند که بیشتر در گذشته با اجرای برنامه‌های رقص و آواز در مسیر کوچ خود مردم را سرگرم می‌کردند، فال آن‌ها را می‌گرفتند، کف‌بینی می‌کردند و در کنار آن به کارهای دیگری مانند آهنگری نیز می‌پرداختند. خصوصیات فردی و رفتار اجتماعی، آنان را به کاست‌های موجود در هند شبیه ساخته‌است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала