دندان دختری که در بینی‌اش رشد کرده بود، کشیده شد+عکس

CC0 / Pixabay / دندان دختری که در بینی‌اش رشد کرده بود، کشیده شد+عکس
دندان دختری که در بینی‌اش رشد کرده بود، کشیده شد+عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داکتران روسی توانستند یک دندانی که در بینی رشد کرده بود را حذف کنند.

به گزارش اسپوتینک، ریاست صحت عامه شهر ایشیم کشور روسیه واقع در اوبلاست تیومن گفته است که داکتران شفاخانه منطقه‌ای نمبر چهار شهر ایشیم توانستند یک دندانی که در بینی رشد کرده بود را بردارند.

Хирурги во время операции - اسپوتنیک افغانستان
دندان در بینی زن چینایی + عکس

این بیمار یک دختر جوان است، وی برای کمک به متخصص گوش گلو و بینی مراجعه کرد و از انسداد بینی شکایت داشت به گفته وی، قبلاً او فکر می‌کرد که از مرض سینوزیت رنج می‌برد این دختر همچنان تحت درمان قرار گرفت و هیچ فایده هم نداشت بررسی رونتگن نشان داد که در بینی این دختر یک دندان رشد کرده است که باعث دشوار شدن سیستم تنفسی‌اش شده بود عملیات حذف آن به مدت چند دقیقه تحت بیهوشی ادامه داشت.
داکتر این شفاخانه گفته اند این‌که دندان ها در جای اشتباه رشد می‌کنند یک قاعده بر خلاف و بسیار نادر است که این نوع قاعده تنها در 4 درصد از جمعیت جهان رخ می‌دهد اما رشد دندان در بینی بیشتر نادر است.

سینوس‌ها حفره‌های مملو از هوا در استخوان‌های جمجمه و صورت هستند. هر عاملی که موجب پرشدن و گرفتگی آن‌ها توسط موکوس یا چرک شود، سینوزیت ایجاد خواهد کرد. سرماخوردگی، حساسیت و انحراف تیغه بینی از عوامل این بیماری هستند. درد، تب خفیف، ترشحات بینی و حلق خصوصاً در صبح‌ها از علائم این بیماری هستند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала