وحشتناک ترین کابوس برای ناتو

© Sputnik / Vitaliy Ankovوحشتاناک ترین کابوس برای ناتو
وحشتاناک ترین کابوس برای ناتو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه امریکایی National Interest. در گزارشی نوشت: "تا دندان مسلح بودن" شهر کالینینگراد روسیه، بد ترین کابوس ناتو است که باعث نگرانی شدید این ائتلاف می گردد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه‌ای امریکایی National Interest. ، راکت ها و نیروی دریایی روسیه، مستقر در کالینینگراد، به طور جدی عملیات نیرو های امریکایی و اروپایی را در منطقه کاهش میدهد.
به گفته نشریه، بزرگترین تهدید برای آنها موجودیت سیستم راکتی اسکندر- ام روسیه است که می تواند تاسیسات ناتو، مستقر در بالتیک و پولند را با وارد آوردن ضربه دقیق هدف قرار دهد.
نشریه در ادامه می نویسد: روسیه علاوه بر سیستم های زمینی، قادر است از سیستم های پیشرفته دفاع هوایی کروز X-55 و X- 101 که شمار آنها دقیق نیست، نیز استفاده کند. این سلاح قادر است اهداف مختلف مستقر در پولند را هدف قرار دهد.  

اعتراف ناتو به احیای قدرت نظامی روسیه - اسپوتنیک افغانستان
اعتراف ناتو به احیای قدرت نظامی روسیه

درگزارش گفته می شود که، علاوه بر همه اینها، بخش زیاد نیروی دریایی روسیه، از جمله کشتی های کوچک پروژه 21630" پرتاب عمودی" که بالای راکت هشت کروز نوع 14- UKSK نصب است که در عملیات ضد تروریستی در سوریه آزمایش شد و همچنان دو زیردریایی 877 با قدرت ضربه پیشگیرانه علیه دشمن نیز دراین ناحیه مستقر است.
نشریه در خاتمه می نویسد که کشورهای اطراف کالینینگراد هیچ فرصتی برای مخالفت با نیروهای روسی واقع در منطقه ندارند و در صورت جنگ در دریای بالتیک تعادل قوا به وضوح به نفع روسیه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала