پیتزا برای مقابله با سرطان

© Fotolia / Ffphotoپیتزا برای مقابله با سرطان
پیتزا برای مقابله با سرطان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
استفاده از پیتزا طول عمر را افزایش می دهد.

در واشنگتن، یکی از رستوران ها به افتخار پوتین پیتزا می دهد - اسپوتنیک افغانستان
در واشنگتن، یکی از رستوران ها به افتخار پوتین پیتزا می دهد
به گزارش اسپوتنیک، در جشنواره غذا و پخت و پز به تاریخ 10 جون «پیتزا در روستای ناپل» ارائه خواهد شد که در نتیجه مطالعه موسسه در ناپل «صندوق جیووانی پاسکال» می توان از آن در مبارزه با سرطان استفاده کرد.
این جشنواره توسط متخصصانی از رشته های مختلف که در حال حاضر آنها یک شبکه از رستوران های تولید کنندگان، مصرف کنندگان و پژوهشگران را با یک هدف واحد تشکیل می دهند و هدف آنها حفاظت از سلامت با استفاده از ارائه غذای صحیح از جمله استفاده از پیتزا است.
این محققان به این نتیجه رسیده اند، که پیتزا برای کسانی که ابتلا به بیماری قلبی و عروقی و انواع خاص از سرطان در دستگاه گوارش،از جمله سرطان روده بزرگ می باشند، بسیار مفید و این مرض ها را کاهش می دهد. مسئله حائز اهمیت در خصوص پیتزا این است که حاوی گروه‌‌های غذایی مختلفی است. پیتزا حاوی میوه و سبزی‌جات (اسفناج ، سمارق ، گندم ، زیتون ، بادمجان رومی، بروکلی ، مرچ دلمه ای و غیره محصولات لبنی (پنیر)، گوشت‌های کم چرب (مرغ، ماهی و غیره) و غلات (نان) است. بنابراین نیازی نیست که خودتان را از این غذای مناسب محروم کنید. تنها کاری که نباید انجام دهید استفاده از سوسیس و کالباس و افزودن پنیر خیلی زیاد است. همچنین نباید در مصرف پیتزا زیاده‌روی و به بهانه مفید بودن آن هر روز پیتزا میل کنید.
سازمان دهندگان این جشنواره ناپولی روستای پیتزا گفت، که به لطف چنین مواد تشکیل دهنده، پاسکالین پیتزا می تواند به عنوان یک غذای اصلی دو بار در هفته مصرف شوند.
پیتزا برای تقویت سیستم ایمنی بدن
به عقیده محققان این سس بادمجان رومی علاوه بر داشتن خواص ضدسرطانی (به خصوص سرطان پروستات) سرشار از ویتامین C نیز هست بنابراین قادر است سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. بنابراین به نظر می‌رسد اگر پیتزایتان را با سس بادمجان رومی فراوان میل کنید از سرماخوردگی در امان خواهید بود. البته باز هم راز اصلی دریافت این خاصیت در رعایت حد تعادل است. نتایج پژوهشی که در دانشگاه آریزونا انجام شده است نشان می‌دهد افزودنپونه کوهی به سس باعث تحریک خواص آن شده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. یکی از ترکیبات باخاصیت پونه ی کوهی، «کارواکرول» است که برای محافظت از کبد و کنترل قند خون مفید است.
پیتزا حاوی ترکیبات مغذی
سالم بودن پیتزا به موادی بستگی دارد که روی آن می ریزید. به عقیده متخصصان استفاده از مواد غذایی نامناسب، زیاده روی در افزودن آن‌‌ها و یا زیاده‌روی در مصرف پیتزا رویه نادرستی است و آن را از رده غذاهای سالم خارج می‌کند. استفاده از پنیر زیاد، سوسیس و کالباس، نان‌های ضخیم به نفع شما نخواهد بود. به جای نان‌های ضخیم از نان‌های نازک تهیه شده از آرد سبوس‌دار استفاده کنید. غلات کامل باعث سیری زودهنگام می‌شود و به کاهش خطر سکته مغزی و دیابت کمک مي‌کند. از مواد سالم دیگری مانند مرغ، پنیر پارمزان، سیر، بادمجان رومی، سمارق، ماهی و غیره برای تهیه ی پیتزایتان استفاده کنید.

یادآوری می کنیم، که این جشنوار در سالن پیتزا فروشی Napoli Pizza Village از تاریخ 1 جون تا 10 جون به نام با پیتزای جدید «زندگی ای تان را طولانی» کنید به فروش می رسد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала