امریکا خواستار نشست اضطراری شورای امنیت درباره حملات راکتی از نوار غزه شد

© AP Photo / Seth Wenigامریکا خواستار نشست اضطراری شورای امنیت درباره حملات راکتی از نوار غزه شد
امریکا خواستار نشست اضطراری شورای امنیت درباره حملات راکتی از نوار غزه شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نمایندگی امریکا در سازمان ملل با نادیده گرفتن حملات جنگنده های اسرائیل به نوار غزه خواستار تشکیل نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حملات راکتی از نوار غزه شد.

حملات هوائی اسرائیل به مناطقی در نوار غزه - اسپوتنیک افغانستان
حملات هوائی اسرائیل به مناطقی در نوار غزه
به گزارش اسپوتنیک، امریکا خواستار نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله راکتی به سرزمین های اشغالی از داخل نوار غزه شد و ابراز امیدواری کرد که این نشست بعد از ظهر چهارشنبه برگزار شود.

نمایندگی امریکا در سازمان ملل اعلام کرد: بعد از ظهر سه شنبه امریکا خواستار نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی حملات اخیر به اسرائیل از داخل غزه و توسط حماس و دیگر گروه های مسلح است. ما انتظار داریم که این نشست بعد از ظهر چهارشنبه برگزار شد.

جنگنده‌های رژیم اسرائیل ظهر روز سه شنبه مواضع گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی را در شهر غزه و مرکز نوار غزه بمباران کردند. این جنگنده‌ها همچنین پایگاه نظامی "بدر" متعلق به گردان‌های عزالدین القسام را در غرب شهر غزه با دو راکت هدف قرار دادند.

یادآوری می کنیم، که پس از حملات اسرائیل نیروهای مقاومت نیز با انجام عملیاتی تلافی‌جویانه، شهرک‌های اسرائیل ‌نشین را هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای خود قرار دادند که در پی این حملات شماری از نظامیان اسرائیل زخمی شدند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала