راکت «سایوز-اف» با سموبل جام جهانی+عکس

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر فوتبال
فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تزیین راکت روسی مزین به سموبل جام جهانی فوتبال 2018 شد.

به گزارش اسپوتنیک، سموبل جام جهانی فوتبال 2018 به راکت «سایوز-اف گ» تصویر شد که قرار است به تاریخ 6 ماه جون سفینه «سایوز ام اس-90» حامل اکیپ فضایی را به استیشن بین المللی فضایی انتقال دهد.
سرگی پروکوپیف فضانورد روس، الکساندر گرست فضانورد آلمان و سرینا آئونیون فضانورد امریکائی با سفینه سایوز به فضا پرواز خواهند کرد. عکس این راکت در سایت مرکز آمادگی فضانوردن (گاگارین» نشر گردیده است.
روی بادی راکت به رنگ آبی نشان تسخیر فضا، شمایل روسی و عشق به فوتبال ترسم شده است.

فروش تکت های جام جهانی فوتبال 2018 - اسپوتنیک افغانستان
فروش تکت های جام جهانی فوتبال 2018
گرست این عکس را در صفحه خود در توییتر به اشتراک گذاشت و از تیم آلمان پرسید:« نظرتان در باره این نقش خودویژه روی راکت چیست»؟
قبلا نیز به مناسبت های مختلف و رویدادهای مهم راکت های روسی رنگ می شدند و سمبل های آن رویدادها روی بدنه راکت ها نقش می بست. به عنوان مثال، سمبل المپیک زمستانی سوچی روی بدنه راکت «سایوز-ت ام ا-11 ام» روسیه نقش بسته بود.
به مناسبت 55-مین سالروز پرواز انسان به فضا نیز تصویر یوری گاگارین اولین فضانورد جهان به رنگ های آبی و سفید روی بدنه راکت «سایوز-اف گ» ترسم شده بود که سفینه «سایوز ت ام ا-20 ام» را به فضا رساند.
مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 جون تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دنو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.
آمادگی مسافران افغانستانی جام جهانی فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
آمادگی مسافران افغانستانی جام جهانی فوتبال

در برنامه "مترو مسکو" راهنمای یافتن دو ورزشگاه "اسپارتاکوس" و "لوژنیکی" برای طرفداران فوتبال نصب گردید.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از وب سایت شهرداری مسکو ، در برنامه "مترو مسکو" راهنمای یافتن دو استدیون "اسپارتاک" و "لوژنیکی" برای طرفداران فوتبال نصب گردید.
با استفاده از تلیفون همراه و داشتن برنامه مترو مسکو شما می توانید به آسانی استدیون های مسکو را پیدا کنید. در این چارچوب، راهنمای یافتن دو استدیون "اسپارتاک" و "لوژنیکی" برای طرفداران فوتبال نصب گردید.
خدماتی چون به کرایه گرفتن بایسکل در شهر، راحت ترین حمل و نقل، راهنمای سفر به مسکو در این برنامه نصب شده است.
گفتنی است، "نرم افزار موبایل" مترو مسکو Moscow Metro — "در میان اهالی مسکو و توریست ها از شهرت خاص برخوردار است.
مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала