اسد: نیروهای نظامی ایران در سوریه حضور ندارند/ ادعاهای اسرائیل دروغ است

© Sputnik / Sergey Mamontovاسد: نیروهای نظامی ایران در سوریه حضور ندارند/ ادعاهای اسرائیل دروغ است
اسد: نیروهای نظامی ایران در سوریه حضور ندارند/ ادعاهای اسرائیل دروغ است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور سوریه گفته است که در سوریه با وجود ادعاهای اسرائیل هیچ نیروهای نظامی ایرانی وجود ندارد، اما مشاوران نظامی ایران استند.

به گزارش اسپوتنیک، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه ضمن این مطلب گفت: "هیچ نیروی نظامی ایرانی در سرزمین ما وجود ندارد و هرگز وجود نداشت، این نیروهای نظامی را نمی‌توان پنهان کرد و ما آنها را پنهان نخواهیم کرد".

اسد: روسیه سبب جلوگیری حمله امریکا در سرتا سر سوریه شد - اسپوتنیک افغانستان
اسد: روسیه سبب جلوگیری حمله امریکا در سرتا سر سوریه شد

وی خاطر نشان کرد مشاوران نظامی ایرانی در کشور حضور دارند که " به ارتش سوریه و برای کمک به حکومت سوریه در امر مبارزه با شورشیان و شبه نظامیان جهادی به این کشور فرستاده شده اند، اما نیروهای نظامی ایرانی در سوریه حضور ندارند".
بشار اسد اضافه کرد: " یکی از دروغ های اسرائیل در مورد اینکه نیروهای نظامی ایران در سوریه موجود است این واقعیت را ثابت می‌کند. چند هفته پیش نیروهای هوائی اسرائیل حملات هوائی را در قلمرو ما انجام دادند و همانطور که گفته شد هدف پایگاه‌های نظامی و اردوگاه ایران بود. با این حال در میان قربانیان ده‌ها تن از مردم سوریه و بدون ایرانی بودند. بنابراین تمام ادعاهای اسرائیل دروغ است".
اسرائیل روز 10 ماه می به ده‌ها موضع متعلق به نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایران در سوریه حمله کرد. طبق ادعای تل آویو این حمله در پاسخ به حمله راکتی نیروهای ایرانی مستقر در سوریه به خاک اسرائیل صورت گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала