یک بایسکیل‌سوار در لندن تلاش کرد یک راننده موتر را بکشد+ویدیو

© AFP 2023 / Leon Nealیک بایسکیل‌سوار در لندن تلاش کرد یک راننده موتر را بکشد+ویدیو
یک بایسکیل‌سوار در لندن تلاش کرد یک راننده موتر را بکشد+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در لندن یک بایسکیل‌سوار با یک چاقو بزرگ بر یک موتر که از پارکینگ میخواست به جاده وصل شود حمله کرد. از این حادثه توسط موتر که در حال عبور بود ضبط ویدیو شد.

به گزارش اسپوتنیک، این ویدیو توسط Daily Mail، منتشر شد در ویدیو نشان می‌دهد که چگونه یک موتر نوع فولکس واگن پولو به شدت بایسکیل‌سوار را دست‌اش را قید کرده و بایسکیل‌سوار مجبور می‌شود به شدت به سمت راست حرکت کند. سپس موتر متوقف می‌شود و بایسکیل‌سوار یک چاقو بزرگ را می‌گیرد و سعی می‌کند با استفاده از چاقو شیشه موتر را بشکند و داخل موتر شوند او همچنان تلاش می‌کند تا دروازه عقب موتر را باز کند اما باز نمی‌تواند.

این مرد بایسکیل‌سوار موفق به شکستن شیشه دروازه راننده می‌شود، پس از آن راننده از طریق دروازه دیگری موتر از بیرون شده و فرار می‌کند. این حادثه در یکی از جاده های لندن در حدود ساعت 5 بعد از ظهر رخ می‌دهد.
پولیس محلی گفته است که در این رویداد به هیچ کسی آسیبی نرسیده و هیچ کس دستگیر هم نشده است در حال حاضر مرد مهاجم در حال جستجو پولیس قرار دارد اما گفته نشده است که آیا این مرد بایسکیل‌سوار با راننده فولکس واگن پولو با هم دیگر آشنا بودند یا خیر معلوم نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала