ده محصول که افرادی بالای 30 نباید استفاده کنند

© Depositphotos.com / Cookelmaده محصول که افرادی بالای 30 نباید استفاده کنند
ده محصول که افرادی بالای 30 نباید استفاده کنند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از محصولات خطرناک شکر نامیده شده است علاوه بر این، متخصصان برای آنعده افرادیکه سن شان بیش از سی سال است توصیه می‌کنند که از نان سفید استفاده نکنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از My Domaine، متخصصان تغذیه امریکایی گفته اند که از استفاده چی محصولاتی پس از 30 سال باید اجتناب ورزید و این متصصان تغذیه امریکایی یکی از محصولات خطرناک شکر را نامیده اند.

کشف باکتری‌هایی که باعث چاق‌شدن انسان می‌شوند - اسپوتنیک افغانستان
کشف باکتری‌هایی که باعث چاق‌شدن انسان می‌شوند

شکر باعث آسیب به الیاف کلاژن و الاستین می‌شود که به شدت بر روی پوست اثر بد تاثیر می‌گذارد. علاوه بر این متخصصان برای افرادیکه 30 سال دارند توصیه می‌کنند تا از استفاده نان سفید اختناب ورزند زیرا در ترکیب نان سفید هیچ مواد مفید وجود ندارد.
همچنان متخصصان تغذیه برای این افراد توصیه می‌کنند استفاده از سس‌ها، مخصوصاً سس کچاپ و سس مایونز اجتناب کنند و برای انتخاب چاشنی دقیق و با احتیاط باشند.
علاوه بر این داکتر گفته اند که استفاده از ماکارونی را کاملاً این افراد باید کنار بگذارند، زیرا گلوتن (پروتئینی است که در گندم، جو و چاودار یافت می‌شود) موجود در ماکارونی توسط افراد بالای 30 سال به طور درست هضم نمی شود.
مضر ترین نوشیدنی ها نوشیدنی‌های رژیمی نامیده شده است و متخصصان گفته اند استفاده از همچو نوشیدنی های سبب توسعه سلول‌های سرطانی شده و به خونی بدن نمی تواند آنها را جذب کند و حتی این نوشیدنی‌ها قادر به ایجاد استرس استند.
در رتبه بندی محصلات مضر به غذاها شیرین اشاره شده است استفاده از غذاهای شیرین بر عکس سبب جذب ویتامین‌ها در بدن می‌شود و سرعت سیستم هضمی انسان را کاهش می‌دهد.
یادآور می‌شویم که بیش از این متخصصان بریتانیایی گفته بودند که مصرف بیش از حد نمک موجب فشار خون بالا و باعث حملات قبلی و سکته مغزی در اشخاص بالای 30 سال می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала