جنگنده سوخو-25 بالاتر از ارتفاع ده متر بر فراز ساحل اوکراین پرواز کرد+ویدیو

© Ministry of Defence of Ukraineجنگنده سوخو-25 بالاتر از ارتفاع ده متر بر فراز ساحل اوکراین پرواز کرد+ویدیو
جنگنده سوخو-25 بالاتر از ارتفاع ده متر بر فراز ساحل اوکراین پرواز کرد+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جنگنده سوخو-25 نیروهای هوائی اوکراین با ارتفاع بسیار کم در فراز ساحل دریای آزوف در نزدیکی قریه کیریلوفکا در ولایت زاپروژیا پرواز کرد شاهدان این اتفاق کسانی بودند که در این ساحل برای تفریح آمده بودند و از اتفاق یک ویدیو گرفتن و ویدیو این جنگنده اواکراینی را در یوتیوب گذاشتند.

به گزارش اسپوتنیک، این اتفاق در تاریخ 1 جون سال جاری رخ داد. همانطور که نخسه اینترنتی اوکراین "obozrevatel" می‌نویسد، در آن روزها در آب‌های دریای آزوف تمرین‌های نگهبانان مرزی اوکراین انجام می‌شد که در این تمرین‌ها جنگنده سوخو-25 و قایق‌ها هم دیده می‌شد و همچنان نیروهای مرزی و هوائی اوکراین در این تمرین به طور خاص روی تیراندازی و بازداشت کشتی های خلافکار تمرین و کار کردند.

در ماه مارچ امسال نگهبانان مرزی اوکریان کشتی ماهیگیری روسیه "نورد" را در دریای آزوف در قید خود گرفتند. در پاسخ روسیه در باره دزدی دریایی سازمان یافته توسط اوکراین هشدار داده شد و همچنان سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) اعلام کرد که نگهبانان مرزی اوکراین در جستجو بین المللی قرار دارند. در ماه می، نیروهای مرزی روسیه همچنان یک کشتی ماهیگیری اوکراینی را با دو تن شهروند اوکراین در دریای آزوف که شکار غیرقانونی می‌کردند دستگیر شدند.

سوخو سو-25: یک جت جنگنده تک‌سرنشین دوموتوره است که در اتحاد جماهیر شوروی، توسط دفتر طراحی سوخو طراحی و تولید شد. مأموریت اصلی این طیاره پشتیبانی نزدیک از نیروهای زمینی است. اولین پیش‌نمونه آن در 22 فبروی سال 1975 پرواز کرد و تولید انبوه آن از سال 1978 در کارخانه‌ای در تفلیس در گرجستان شوروی آغاز شد. از سال 1981 وارد خدمت فعال نظامی در ارتش شوروی گردید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала