دیدار رهبر طالبان افغانستان با مقام های پاکستانی

© AP Photo / Allauddin Khanدیدار رهبر طالبان افغانستان با مقام های پاکستانی
دیدار رهبر طالبان افغانستان با مقام های پاکستانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان به تازگی اعلام کرد که رهبر گروه طالبان افغانستان با مقام‌های پاکستانی در شهر کراچی دیدار کرده است.

طالبان - اسپوتنیک افغانستان
هیبت الله آخوند زاده: عملیات را برضد خارجی ها و نیروهای امنیتی آغاز کنید
به گزارش اسپوتنیک، منابع از این ریاست به تلویزیون یک گفته است:- "در روزهای گذشته رهبری گروه طالبان به شمول ملا هیبت‌الله رهبر طالبان همراه با سراج الدین حقانی و ملا یعقوب معاونین او، بنابر دعوت رسمی مقام‌های پاکستانی در شهر کراچی با مقام‌های پاکستانی دیدار کرده‌اند. در این نشست مقام‌های نظامی پاکستان از رهبری طالبان خواسته تا با افزایش حمله‌های انفجاری و انتحاری بر نظامیان افغانستان، آنان را مصروف نگه دارند تا پاکستان بتواند به حصار کشی‌‎اش در مرز با افغانستان بدون کدام مشکلی ادامه دهد".

در همین حال، نجیب دانش، سخنگوی وزارت امور داخله‌ افغانستان گفته است، که پاکستان به ویژه سازمان استخباراتی این کشور از سال‌ها بدین‌سو حمله‌های تخریبی‌اش را با استفاده از «هراس‌افگنان» به ویژه طالبان در افغانستان راه اندازی می‌کند.

یادآوری می کنیم، که هفته‌ی گذشته نزدیک به ده مهاجم انتحاری با استفاده از دو موتر زرهی خودشان را تا وزارت امور داخله افغانستان رسانده و حملات انتحاری شان را انجام دادند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала