منع فروش گوشت خوک در جام جهانی فوتبال در روسیه به احترام ماه رمضان

© Sputnik / Igor Zarembo /  مراجعه به بانک تصاویر منع فروش گوشت خوک در جام جهانی فوتبال در روسیه به احترام ماه رمضان
منع فروش گوشت خوک در جام جهانی فوتبال در روسیه به احترام ماه رمضان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در جریان مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ در روسیه، بر فروش محصولات گوشت خوک در استادیوم‌ها محدودیت وضع خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، برگزارکنندگان جام جهانی فوتبال در روسیه، به دلیل اینکه آغاز این مسابقات مصادف با ماه رمضان است، تصمیم گرفته اند تا فروش محصولات گوشت خوک را محدود سازند.

در گزارش آمده است که برای علاقمندان فوتبال غذاهای آماده شده از گوشت گاو و گوشت مرغ داده خواهد شد. در حال حاضر حتی در مینوی خاص (VIP) غذاهایی آماده شده از گوشت خوک وجود ندارند.

پول جام جهانی روسیه نمایش داده شد + عکس - اسپوتنیک افغانستان
پول جام جهانی روسیه نمایش داده شد + عکس

قابل یادآوریست که اسلام دومین دین بزرگ در روسیه می‌باشد که براساس آخرین آمار (سال ۲۰۰۲) تعداد مسلمانان در سراسر روسیه به بیشتر از ۱۴ میلیون نفر می‌رسد.

قبل از این گزارش شده بود که فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) به داوران اجازه نمی‌دهد تا روزه بگیرند. جهاد ریشه، داور سرشناس مصری اعلام کرد که فیفا تاکید کرده است که داورانی که قضاوت بازی‌ها را در جام جهانی روسیه بر عهده می‌گیرند نباید روزه بگیرند.

او گفت: فیفا می‌خواهد که یک داور با نهایت آمادگی بدنی و روحی قضاوت کند و به همین خاطر روزه گرفتن را منع کرده است و باید به این تصمیم هم احترام گذاشت.

مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ برای نخستین بار در روسیه از تاریخ ۱۴ جون الی ۱۵ جولای برگزار می‌شوند. این مسابقات در ۱۲ استادیوم در یازده شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهند شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала