خطر کمبود اتاق‌های هوتل در هنگام دیدار ترامپ و کیم در سنگاپور

© REUTERS / Edgar Su/File Photoخطر کمبود اتاق‌های هوتل در هنگام دیدار ترامپ و کیم در سنگاپور
خطر کمبود اتاق‌های هوتل در هنگام دیدار ترامپ و کیم در سنگاپور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات سنگاپور از خطر کمبود اتاق‌ها در هوتل‌های سنگاپور در جریان برگزاری نشست کوریای شمالی – ایالات متحده امریکا به تاریخ ۱۲ جون، خبر داده اند.

به گزارش اسپوتنیک، انگ هن، وزیر دفاع سنگاپور امروز (یکشنبه، ۳ جون) در ختم کنفرانس بین‌المللی امور امنیتی در منطقه آسیایی اقیانوس آرام گفت: "فکر می‌کنم که بزرگترین خطر در برگزاری این نشست عدم امکان ریزرف کردن اتاق‌ها در هوتل‌ها خواهد بود. تنها تعداد خبرنگاران به چندین هزار نفر خواهند رسید".

سنگاپور میزبان نشست رهبران امریکا و کوریای شمالی خواهد بود - اسپوتنیک افغانستان
سنگاپور میزبان نشست رهبران امریکا و کوریای شمالی خواهد بود

وزیر دفاع سنگاپور روز شنبه (۲ جون) نیز خبر داده بود که سنگاپور می‌تواند بخشی از مصارف بود و باش هیآت در هنگام نشست را به عهده بگیرد. وی خاطر نشان ساخت که این مصارف "تنها بخش کوچکی از سهمی که ما می‌خواهیم در نشست تاریخی داشته باشیم، خواهد بود". این روزها دیدارهای مشورتی نمایندگان کوریای شمالی و امریکا در سنگاپور جریان دارند، نمایندگان دو طرف در این دیدارها روی مسائل محل اقامت، تدارکات و دیدارهای رهبران دو کشور، بحث و تبادل نظر می‌کنند.

این در حالیست که روزنامه امریکایی واشنگتن پُست با استناد بر منابع امریکایی روز جمعه نوشت که هیات امریکایی تلاش دارد تا راهی برای پرداخت مصارف بود و باش کیم جونگ اون در یکی از هوتل‌های محلی را در هنگام برگزاری نشست، پیدا کند.

محل احتمالی اقامت رهبر کوریای شمالی هوتل پنج ستاره‌ی "فولرتون" که در بخش تجارتی شهر سنگاپور واقع است، گزارش شده است.

کرایه یک شبانه‌روزی لوکس‌ترین اتاق (اتاق ریاست جمهوری) در این هوتل ۶۰۰ هزار دالر امریکایی می‌باشد.

قبل از این دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا اعلام کرد که به تاریخ ۱۲جون سال روان با کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی در سنگاپور دیدار می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала