رئیس‌ جمهور فیلپین به مخبر سازمان ملل: برو به جهنم

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر رئیس‌جمهور فیلپین به مخبر سازمان ملل: برو به جهنم
رئیس‌جمهور فیلپین به مخبر سازمان ملل: برو به جهنم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌ جمهوری فیلیپین خطاب به گروهی از کارشناسان حقوق بشری سازمان ملل که گفته بودند نظام قضایی این کشور مورد تهدید قرار دارد، گفت: بروید به جهنم.

Президент США Дональд Трамп во время рукопожатия АСЕАН на церемонии открытия на саммита АСЕАН в Маниле, Филиппины - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ و دوترته مبارزه با تروریسم و مواد مخدر را مورد بحث قرار دادند
به گزارش اسپوتنیک، ماه گذشته دادگاه عالی فیلیپین به برکناری ماریا لوردس سرانو، قاضی ارشد فیلیپینی رای داد. این قاضی پیش از این از سوی رودریگو دوترته به خاطر مخالفت با پیشنهادهای مطرح شده از سوی دولت "دشمن" خوانده شد.

دیگو کارسیا سایان، مخبر ویژه سازمان ملل متحد در امور استقلال قضات و وکلا، اظهار کرد: اخراج این قاضی پیامی دلسرد کننده به سایر قضات دادگاه عالی است.

دوترته در یک کنفرانس مطبوعاتی در واکنش به این اظهارات سایان گفت: به او بگویید که در امور داخلی کشور من دخالت نکند. برو به جهنم.

 دوترته این سخنان را در آستانه سفر رسمی اش به کوریای جنوبی مطرح کرد.

یادآوری می کنیم، که رئیس فیلیپین برای اظهارات خشن و هولناک او شناخته شده است. به همین ترتیب، دوترته یک بار باراک اوباما رئیس جمهور پیشین ایالات متحده را «پسر عوضی» و بان کی مون دبیر کل پیشین سازمان ملل متحد و دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی امریکا را احمق نامیده بود. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала