بازگشت 3 فضانورد ايستگاه بين‌المللي فضايي به زمين

© Photo / Roscosmos/Oleg Artemyevبازگشت 3 فضانورد ايستگاه بين‌المللي فضايي به زمين
بازگشت 3 فضانورد ايستگاه بين‌المللي فضايي به زمين - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایستگاه فضایی بین المللی بار دیگر با چند تن از فضانوردان خود خداحافظی کرد.

فضانورد روسیه لحظه  ناپدید شدن ماه را فیلمبرداری کرد - اسپوتنیک افغانستان
فضانورد روسیه لحظه ناپدید شدن "ماه" را فیلمبرداری کرد + ویدئو
به گزارش اسپوتنیک، در استپهای قزاقستان در نزدیکی شهر ژازکازگان سه فضانورد با کپسول «سایوز MS-07» فرود آمدند.

دو فضانورد آمریکایی و یک فضانورد روس پس از یک ماموریت پنج و نیم ماهه در ایستگاه فضایی بین المللی، در خاک قزاقستان فرود آمدند.

انتون شکاپلیروف کیهان نورد روسی، اسکات تینگل کیهانورد ناسا و کیهان نورد JAXA نوریشاگی کانای پس از 168 روز در ایستگاه فضایی به زمین برگشتند.

بر اساس این گزارش، این کیهانوردان پس از فرود کپسول از آن بیرون شدند و آنها احساس خوبی داشتند و مردم شکاپلیروف را مورد تشویق قرار دادند و پس از آن امدادگران به او یک کاسه گیلاس های رسیده تعارف کردند.

شکاپلیروف توپ مسابقات جام جهانی فوتبال  Telstar18 را با خودش آورده است. این توب را الگ آرتیموف کیهانورد دیگر روسی به ایستگاه فضایی برده بود. این توب در نخستین بازی مسابقات جام جهانی استفاده خواهد شد.

Telstar18 آورده است. اوگله آرتموف یکی دیگر از کیهان شناسی روسی را به ایستگاه آورد. توپ در اولین بازی مسابقات قهرمانی استفاده خواهد شد.

یادآوری می کنیم، که کپسول حاوی این کیهانوردان ساعت 12 صبح امروز به وقت مسکو از ایستگاه فضایی جدا شده و در ساعت 14:48 به وقت مسکو با زمین وصل شدند و در ساعت 15:17 دقیقه به وقت مسکو وارد لایه های متراکم جو زمین شد. در ساعت 15:26 به وقت مسکو فرمان باز کردن چتر نجات اصلی داده شد. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала