آغاز بزرگترین تمرینات نظامی در تایوان

© REUTERS / Tyrone Siuآغاز بزرگترین تمرینات نظامی در تایوان
آغاز بزرگترین تمرینات نظامی در تایوان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بزرگترین تمرینات نظامی سالانه تایوان با تیراندازی زنده صبح امروز " دوشنبه"آغاز شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل ازآژانس خبرگزاری مرکزی تایوان این تمرینات تا جمعه ادامه خواهد یافت. اهداف اصلی تمرینات نظامی " هان گوان" گسترش عملیات مشترک در دریا و خشکه و همچنین دفاع هوایی در شمال، جنوب و مناطق مرکزی تایوان می باشد.
لازم به یادآوری است ، نظامیانی که در این مانور شرکت می کنند برای شرکت در درگیری ها به دو گروه تقسیم می شوند — قرمز و آبی.
ارتش این کشور قصد انجام مانوری با شبیه سازی دفع حملات نیروهای مهاجم، تعمیرات اضطراری یک پایگاه هوایی مهم و استفاده از دستگاه های بدون سرنشین غیرنظامی را دارد.
دراین تمرینات تمرین مقابله با "نیروهای مهاجم در حال حمله به تایوان" انجام می گیرد.
وزارت دفاع تایوان گفت: بخش مهم این رزمایش شامل یک مانور میدانی با گلوله‌های جنگی بوده و شامل "نابودی دشمن در سواحل" می‌شود.
در بیانیه این وزارتخانه آمده است: منابعی غیرنظامی نیز در این رزمایش در راستای حمایت از عملیات‌های نظامی به کار گرفته می شود. وزارت دفاع تایوان همچنین گفت: شرکت‌های فناوری نیز قصد دارند با دستگاه های بدون سرنشین به منظور شناسایی اهداف حمایت‌هایی را به عمل آورده و اقدام به اجرای عملیات‌های تجسسی در میدان جنگ کنند و شرکت‌های ساخت و ساز نیز عملیات تعمیرات اضطراری باندهای فرود را برای پایگاه هوایی چینگ چوآن کانگ در مرکز تایوان اجرا خواهند کرد.
تایوان و چین در پایان جنگ داخلی سال 1949 میلادی از یکدیگر جدا شدند اما پکن همچنان مدعی است که این جزیره بخشی از خاک کشورش است و اگر لازم باشد با استفاده از زور اتحاد مجددا را برقرار می‌کند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала