رونالدو به همراهی بادیگارد هایش در جام جهانی روسیه حضور می یابد + عکس

© AFP 2023 / Javier SorianoReal Madrid's Portuguese striker Cristiano Ronaldo celebrates after scoring their third goal during the UEFA Champions League final football match between Juventus and Real Madrid at The Principality Stadium in Cardiff, south Wales
Real Madrid's Portuguese striker Cristiano Ronaldo celebrates after scoring their third goal during the UEFA Champions League final football match between Juventus and Real Madrid at The Principality Stadium in Cardiff, south Wales - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو، ستاره مهاجم پرتگالی رئال مادرید در طول جام جهانی روسیه توسط دو بادیگارد ویژه مراقبت خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو فوق ستاره تیم ملی پرتگال" مهاجم رئال مادرید" تصمیم گرفته است با دو بادیگارد خود در روسیه حضور یابد. این بازیکن که همیشه مورد توجه تمامی فوتبالدوستان جهان می باشد به دلیل محبوبیت فراوان اکثرا از سوی طرفداران خود با حمله مواجه می شود از سوی چند بادیگارد حمایت می شود.
این دو بادیگارد که در فینال لیگ قهرمانان اروپا و پس از آن هم همراه رونالدو بودند، نونو مارکوس و گونسالو سالگادو نام دارند. کار اصلی مارکوس که 8 نفر دیگر که در منطقه‌ای در مایلی لیسبون تمرین می‌کنند، رام کردن گاوهای وحشی با دستان خالی است!
نونو مارکوس و گونسالو سالگادو هر دو بسیار قوی هیکل و با آمادگی جسمانی بالا هستند. نونو مارکوس نوعی گاوباز است که با دستان خالی در مقابل گاوهای نیم تنی قرار می گیرد. کار این شخص پر قدرت، رام کردن گاوهای وحشی با دستان خالی است. 

گونسالو سالگادو هم که در رشته رزمی MMA فعالیت می‌کند، مانند مارکوس در یک کمپانی حفاظت شخصی مشابه فعالیت می‌کند. این شخص فوق العاده از نظر جسمانی و دفاع شخصی قوی و آماده می باشد و می تواند نسبت به هر عملی، عکس العمل مناسب آن را داشته باشد.

مسابقات جام جهانی فوتبال از تاریخ ۱۴ جون تا ۱۵ جولای ۲۰۱۸ در ۱۲ استادیوم در ۱۱ شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала