ملانیا ترامپ 3 هفته پس از عملیات جراحی + عکس

© AFP 2023 / Saul LoebПрезидент США Дональд Трамп с женой Меланией
Президент США Дональд Трамп с женой Меланией - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
همسر رئیس‌جمهور امریکا که از چند روز پیش از بستری شدن در بیمارستان در انظار عمومی حاضر نشده بود، روز گذشته در یک رویداد در کاخ سفید شرکت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه هیل، «ملانیا ترامپ»، همسر دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا، پس از 24 روز غیبت، در نهایت روز گذشته در یک مراسم در کاخ سفید که برای خانواده های نظامیان کشته شده امریکایی برگزار شده بود، شرکت کرد.
ویدیوی کوتاه از این رویداد در سایت های اجتماعی منتشر شده است، ملانیا ترامپ و دونالد ترامپ را در حال ورود به این مراسم نشان می دهد. ملانیا در این مراسم سخنرانی نکرد؛ اما پس از پایان آن یک بیانیه منتشر کرد.
این نخستین بار بود که ملانیا ترامپ پس از بیش از 3 هفته در انظار عمومی حاضر شد. در روز 10 می، ملانیا در کنار دونالد ترامپ، از سه امریکایی آزاد شده از زندانی در کوریای شمالی استقبال کرد و این آخرین باری بود که او در انظار عمومی دیده شد. چهار روز بعد از آن ملانیا برای انجام جراحی " گرده" در بیمارستان بستری شد. 

کاخ سفید هیچ توضیحی برای این غیبت طولانی مدت ملانیا ارائه نکرد. اما خود ملانیا پیشتر در حساب توییترش از رسانه ها به دلیل شایعه پراکنی انتقاد کرد و نوشت: "می بینم که رسانه ها سخت مشغول کار هستند که بفهمند من کجا هستم و چه می کنم. راحت باشید. من اینجا در کاخ سفید در کنار خانواده ام هستم و حس خوبی دارم." 

مدیر ارتباطات همسر رئیس جمهورامریکا هم روز گذشته اعلام کرد که ملانیا قرار نیست دونالد ترامپ را در دیدار ترامپ و کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی، در سنگاپور همراهی کند

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала