اولین راکت قابل استفاده مجدد در روسیه آزمایش می گردد

© Photo / Press-service of FPIاولین راکت قابل استفاده مجدد در روسیه آزمایش می گردد
اولین راکت قابل استفاده مجدد در روسیه آزمایش می گردد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اولین راکت روسی قابل استفاده مجدد، تا در سال 2022 مورد آزمایش قرار می گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، بوریس ساتوفسکی، رئیس بنیاد توسعه در روسیه (FPI) اعلام نمود که در سال 2022 در روسیه اولینراکت فضایی قابل استفاده مجدد آزمایش می شود. این پروژه با همکاری راسکوسموس و یونایند ایرکرافت کارپرایشن صورت خواهد گرفت.
آقای باریس رئیس بنیاد گفت: "این طرح در ابتدا شامل پرتاب راکت حامل در ارتفاع 59-66 کیلومتری و بازگشت آن به منطقه شروع با فرود در باند فرودگاه می باشد. هنگام بازگشت این راکت به مبدا، از یک موتور توربوجت استفاده خواهد شد.
روسیه در واقع، به جنگنده های سوخو خود معروف می باشد. به عنوان مثال، سوخو-57 یک جنگنده چند منظوره روسی نسل پنجم است که توسط شرکت سوخو طراحی شده است. این هواپیما برای از بین بردن اهداف هوایی، زمینی، شناسایی و همچنین تخریب سیستم کنترل دشمن طراحی شده است.

معلومات درباره برتری جنگنده سوخو-57 - اسپوتنیک افغانستان
معلومات درباره برتری جنگنده سوخو-57

جنگنده «سوخو-57» مجهز به مجموعه جدید تجهیزات راداری است که امکان بررسی سریع وضعیت جنگی را فراهم می سازد. این جنگنده مجهز به رادار مافوق قوی است که شناسایی اهداف زمینی و هوایی در «فاصله بسیار دور» را ممکن می سازد. پس از شناسایی، هر هدفی با کمک راکت های دوربرد از نوع «هوا- هوا» و « هوا- زمین» نابود خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала