روش عجیب تیم فوتبال مکسیکو برای خوشگذرانی پیش از سفر به روسیه + عکس

© AFP 2023 / John ThysФутболисты сборной Мексики
Футболисты сборной Мексики - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ده تن از بازی کنان تیم ملی فوتبال مکسیکو محفل شب نشینی عجیبی را با شرکت 30 روسپی در آستانه سفر به روسیه برای اشتراک در جام جهانی 2018 سازماندهی نمودند.

به گزارش اسپوتنیک،به نقل از TVNotas فوتبالیست های تیم ملی مکسیکو آخرین ساعات قبل از سفر به روسیه برای شرکت در مسابقات جام جهانی 2018 را به شکل منحصربفردی سپری کردند.
آنها یک خانه را در نزدیک مکسیکو سیتی به کرایه گرفته و از 30 تن روسپی دعوت کردند تا دراین شب نشینی شرکت کنند. نام این فوتبالیست ها به دلیل اینکه این خوشگذرانی دراوقات فراغت از تمرین صورت گرفته، ذکر نشده است. همچنین گفته می شود که هیچکدام ازآنها مجازات نیز نخواهند شد.  

اما با این هم رسانه ها نام برخی از فوتبالیست های "خوشگذران" را اعلام کرده اند: رائول خیمنز، گویلرمو اوچوآ، جیوانی دو سانتوس، کارلوس سالیسیدو و مارکو فابیان.
مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 جون تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.
هواداران اهل افغانستان نیز همانند سایر مردم دنیا، منتظر اند تا به روسیه سفر کرده و بزرگ‌تر ین رویداد فوتبالی دنیا را از نزدیک تماشا کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала