قیمت آخرین مدل آیفون به تناسب مزد روزمره باشندگان شهرهای مختلف

© Sputnik / Evgenya Novozhenina /  مراجعه به بانک تصاویر قیمت آخرین مدل آیفون به تناسب مزد روزمره باشندگان شهرهای مختلف
قیمت آخرین مدل آیفون به تناسب مزد روزمره باشندگان شهرهای مختلف - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ساکنان متوسط شهرهای بزرگ جهان چند ماه نیاز به کار دارند تا ایفون X خریداری کنند.

به گزارش اسپوتنیک، تحلیلگران پورتال Statista، محاسبه کردند که چند ماه ساکنین متوسط شهرهای بزرگ جهان نیاز به کار دارند تا آیفون X خریداری کنند.

پرفروش‌ترین تلفون‌های هوشمند نامیده شدند - اسپوتنیک افغانستان
پرفروش‌ترین تلفون‌های هوشمند نامیده شدند

بر اساس نتایج این مطالعه، معلوم شد که ساکنان شهر زوریخ کشور سورئیس می‌توانند این کار را سریعاً انجام دهند: شهروندان کشور سوئیس برای مدت 4.7 روز کاری مقدار لازم پول را برای خرید این آیفون جمع‌‎آوری کنند. همچنان برای خرید آیفون X شهروندان نیویورک صرف کمتر از یک هفته نیاز به کار دارند تا بتواند این گوشی هوشمند را خریداری کنند. ساکنان هنگ کنگ به 9.4 روز کاری نیاز دارند کار کنند تا بتوانند مقدار لازم پول برای خرید این آیفون جمع‌آوری کنند.
شهروندان مسکو، برای خرید آیفون X باید به‌طور مداوم تقریباً دو ماه 37.3 روز کاری نیاز به کار دارند تا بتواند این گوشی هوشمند را خریداری کنند. از همه سخت‌ترین برای شهروندانی کشورهای پکن برای خرید این گوشی باید 39.3 روز کار کنند، لیما 48.2 روزکاری، نایروبی 72.2 روز کاری و لاگوس 133.3 روز کار خواهد بود.
در محاسبات تحلیگران هزینه‌های آیفون ایکس که در پایان سال گذشته ، زمانی که این گوشی هوشمند (آیفون X) فقط با 999 دالر به فروش می‌رسید در نظر گرفته شده بود. Statista تاکید می‌کند که در برخی از کشورها قیمت گوشی‌های هوشمند بیشتر از میزان درخواست شده به دلیل مالیات واردات به فروش رسید. به‌طور مثال در روسیه آیفون ایکس از 64.6 به 97.4 هزار روبل (تقریباً از 1 تا 1.5 هزار دالر) خرید و فروش می‌شد.
در نتیجه سه ماه چهارم سال 2017، گوشی‌های هوشمند آیفون X تبدیل به سودآور ترین ابزار برای صنعت تلفون همراه شده است.
یادآوری می‌کنیم که آیفون X که آن را آیفون 10 هم یاد می‌کنند یک تلفون هوشمند ساخت شرکت اپل است که به تاریخ 12 سپتمبر سال 2017 و همراه آیفون 8 و 8 پلاس در سالن استیوجابر واقع در اپل پارک توسط مدیر عامل اپل، تیم کوک معرفی شد و به تاریخ 3 نوامبر سال 2017 به بازار ارائه شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала