پردرآمدترین ورزشکاران جهان

© REUTERS / Lucy Nicholsonپردرآمدترین ورزشکاران جهان
پردرآمدترین ورزشکاران جهان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس مجله افتصادی فوربس امریکا، فلوید می‌ودر، بوکسر امریکایی پردرآمدترین ورزشکار طبق روایت این مجله اعلام شد. به اگفته این روزنامه درآمد های این ورزشکار در سال 2017 میلادی، 285 میلیون دالر بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، بخش عمده این پول (275 میلیون دالر) را این بوکسور در مسابقه که با کانر مک گرگور ورزشکار هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) انجام داد دریافت کرد. کانر مک گرگور ایرلندی همچنان در این لیست دیده می‌شود او مقام چهارم با در آمد 99 میلیون دالر از آن خود کرده است.

پردرآمدترین هنرپیشه زن سال 2017 اعلام شد - اسپوتنیک افغانستان
پردرآمدترین هنرپیشه زن سال 2017 اعلام شد
همچنان لیونل مسی، مهاجم باشگاه بارسلونا با 111 میلیون دالر درآمد در مقام دوم قرار دارد و کریستیانو رونالدو با 108 میلیون دالر سوم است.
فلوید می‌ودر، کار حرفه‌ خود را در اگست سال 2017 بلافاصله پس از پیروزی در مقابل کانر مک گرگور به پایان رساند این مسابقه با قوانین بوکس در لاس وگاس برگزار شد و در در دوره 10 با یک ضربه فنی این مسابقه به پایان رسید این بوکسور امریکایی خواست در خزان به ورزش هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) رو بیاورد و در ماه مارچ این امریکایی اعلام کرد که برای اجازه و لایسنس به این ورزش درخواست داده است.

یادآوری می‌کنیم که مجله فوربس فهرست از پردرآمدترین خواننده‌ها و موسیقیدانان جهان را در سال 2017 اعلام کرده بود. بر اساس اعلام این مجله امریکایی "دیدی" رپر رنگین‌پوست در همان سال بیشترین درآمد را در میان دیگر موسیقیدانان کسب کرده بود در آن لیست نام بیانسه، جاستین بیبر و کلد پلی هم دیده می‌شد. دیدی تاجر، بازیگر، خواننده و رپر با نام اصلی شین کمبز که رتبه اول را به دست آورده در یک سال اخیر130 میلیون دالر به سرمایه‌اش اضافه کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала