فوتبالیست‌های مورد علاقه پوتین

© Sputnik / Alexei Druzhininفوتبالیست‌های مورد علاقه پوتین
فوتبالیست‌های مورد علاقه پوتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، بهترین بازیکن فوتبال جهان و مورد علاقه خود را نام برد در میان بازیکنان فوتبال روسیه لئو یاشین و در میان خارجی‌ها نیز پله و مارادونا را خیلی دوست دارم.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین یک روز پیش از سفر به چین جهت شرکت در نشست سازمان همکاری شانگهای درباره مدعیان قهرمانی جام جهانی 2018 فوتبال گفت: این پرسش سختی است و مدعیان بسیاری وجود دارند. برازیل و ارجنتین از امریکای جنوبی و آلمان که در جام جهانی گذشته عالی بازی کرد نامزدهای قهرمانی استند. اسپانیا هم کیفیت بسیار بالایی دارد و عالی فوتبال بازی می‌کند. مدعیان دیگری نیز استند اما آنها قدرتمندترین محسوب می‌شوند.

Президент РФ Владимир Путин на финальной жеребьевке ЧМ по футболу ФИФА 2018 в России - اسپوتنیک افغانستان
ولادیمیر پوتین بهترین تیم جام‌ جهانی 2018 را نامبرد

رئیس‌جمهور روسیه درباره بهترین بازیکن فوتبال جهان اظهار داشت: در میان بازیکنان فوتبال روسیه لئو یاشین را خیلی دوست دارم. در میان خارجی‌ها نیز پله. البته مارادونا را هم خیلی دوست دارم.
پوتین درباره احتمال تماشای دیدارهای جام جهانی 2018 روسیه گفت: بله، بازی‌ها را تماشا خواهم کرد. به عنوان رئیس ‌جمهور روسیه باید در بازی‌های افتتاحیه و فینال حضور داشته باشم. باید به برنامه‌هایم نگاه کنم و اگر بتوانم در دیگر بازی‌ها نیز به عنوان تماشاگر حضور خواهم یافت.
رئیس‌ جمهور روسیه درباره تیم ملی فوتبال کشورش گفت: امیدوارم با احترام و عظمت بازی کنند. فوتبالی مدرن و مهیج را به نمایش بگذارند و تا پایان پیش بروند. باید اعتراف کنم که متاسفانه تیم ملی فوتبال روسیه این اواخر نتایج خوبی به دست نیاورد. هدف اصلی روسیه برگزاری با عظمت جام جهانی 2018 فوتبال است تا میلیون‌ها هوادار در سراسر جهان جشن بگیرند. این بزرگترین دستاورد برای ما خواهد بود.
مسابقات جام جهانی فوتبال از تاریخ 14 جون تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала