گفتگوی مستقیم ولادیمیر پوتین با مردم روسیه – پخش زنده در ساعت 13:30 از سایت اسپوتنیک

© Sputnik / Alexei Druzhininگفتگوی مستقیم ولادیمیر پوتین با مردم روسیه – پخش زنده در ساعت 13:30 از سایت اسپوتنیک
گفتگوی مستقیم ولادیمیر پوتین با مردم روسیه – پخش زنده در ساعت 13:30 از سایت اسپوتنیک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین امروز ساعت 13:30 برای شانزدهمین بار به‌طور زنده و در قالب برنامه «خط مستقیم با ولادیمیر پوتین» با مردم کشورش صحبت می‌کند .

به گزارش اسپوتنیک، این شاهزدهمین بار است که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به طور زنده در قالب برنامه «خط مستقیم با ولادیمیر پوتین» با مردم کشورش صحبت می‌کند..این برنامه به‌طور زنده از شبکه‌های اول تلویزیونی، روسیه 1، روسیه 24 و او آر تی و همچنین شبکه‌های رادیویی مایاک، وستی اف ام و رادیو روسیه پخش می‌شود.
تاریخ برگزاری این برنامه «خط مستقیم با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه» در 27 ماه می اعلام شد به گفته مرکز تماس (call-center) در روزهای گذشته از سوی شهروندان روسیه حدود 1.5 میلیون سوال دریافت شده است.
این فرمت در نخستین دوره ریاست جمهوری پوتین به وجود آمد. اولین برنامه «خط مستقیم با پوتین» در 24 دسمبر سال 2001 برگزار شد در آن برنامه شهروندان روسیه 400 هزار سوال را برای رئیس جمهور فرستاده بودند. با وجود این که این برنامه در حدود 2.5 ساعت طول کشید (یک ساعت طولانیتر از زمان برنامه ریزی شده) تنها 46 سوال پاسخ داده شد. رئیس جمهور روسیه به شهروندان روسیه وعده داد که در برنامه‌های بعدی به سوالات شان پاسخ خواهد داد. در سال 2002 در برنامه «خط مستقیم با پوتین» شهروندان روسیه از رئیس جمهور کشورشان حدود 1.5 میلیون سوال پرسیدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала