وظایف اردوی روسیه در سوریه

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر وظایف اردوی روسیه در سوریه
وظایف اردوی روسیه در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پوتین: وظیفه نظامیان روسیه در سوریه نابودی تروریزم است.

رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین تاکید کرد که وظیفه قطعات نظامی روسیه در سوریه بسیار حایز اهمیت جهت نابودی تروریزم است.

پوتین در برنامه  سالانه "خط مستقیم" با شهروندان روسیه اشاره کرد که دولت سوریه کنترل اغلب مناطق تحت سیطره گروه های تروریستی با حمایت نیروی های روسیه به دست گرفت. وی تصریح کرد که برنامه عملیاتی اتی قوای روسیه به ایجاد راه حل سیاسی برای بحران در سوریه متمرکز خواهد بود.

بشار اسد رئیس جمهور سوریه - اسپوتنیک افغانستان
قطعات امریکا باید از سوریه خارج شود
پوتین توضیح داد: نابودی تروریزم در سوریه شهروندان روس ومنافع روسیه را از خطر تروریست های مسلح که به سوریه  سرازیر شده مصون می گرداند. وی اشاره کرد که عملیات گستردهء نیروی های مسلح روسیه متوقف شد ولزومی برای آن وجود ندارد.

وی افزود: هزاران تروریست‌ از فرای مرزهای روسیه و از کشورهای آسیای میانه که ما در آنجا کنترول نداریم، به سوریه آمده‌اند و ما با حضور در سوریه می‌توانیم آنها را نابود کنیم و چه بهتر که بتوانیم آنها را در آنجا نابود کنیم تا اینکه اجازه دهیم خود را در داخل کشور ما تقویت کنند.

سرقوماندان عالی قوای مسلح روسیه ادامه داد: حضور نظامیان ما در سوریه در چهارچوب قوانین مشروع بین‌المللی است…حضور ما در سوریه منفعت دارد و ما از منافع مردم روسیه در این منطقه خاص حفاظت می‌کنیم، بنابراین قصد خروج نیروهای خود را از سوریه ندریم. زمانکه خروج آن ضرورت باشد، در آنصورت بطور ناگهانی و فوری تمام قوای خود را از سوریه خارج خواهیم کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала