روزنامه نگار اتریشی از زرنگی پوتین شکایت کرد

© Sputnik / Mikhael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر روزنامه نگار اتریشی از زرنگی پوتین شکایت کرد
روزنامه نگار اتریشی از زرنگی پوتین شکایت کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرمین ولف، روزنامه نگار اتریشی که به تاریخ 4 جون با ولادیمیر پوتین مصاحبه کرد، بر داشت خود را در رابطه با رئیس جمهور روسیه به اشتراک گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، آرمین ولف، خبرنگار اتریشی که به کانال ORF اتریش، کار می نماید، به نشریه Politico گفت که مصاحبه با رهبر روسیه سخت ترین کاری بود که تا حال انجام داده و از هوشیاری پوتین شکایت کرده است.
ولف گفت: "پوتین یک هم صحبت بسیار باهوش و ذکی است، وی از تکنیک هایی استفاده می‌کند، که زندگی مصاحبه کننده را دشوار می سازد. او بسیارهمه جانبه صحبت می کند و به جزئیات های نامرئی می پردازد. به محض اینکه او را قطع کنید، توجه بیشتری را به خود جلب می کند. سایر سیاستمداران به ندرت چنین کار را انجام می دهند".
ولف گفت: معمولا دیگر سیاستمداران اجازه می دهند که حرف شان را قطع کنی، یا شما را نادیده می گیرند و به صحبت خود ادامه می‌دهند.
خبرنگار کانال ORF، خاطرنشان کرد که رهبر روسیه اغلب سوال را به سوال جواب می داد و توجه مصاحبه کننده را از اصل موضوع دور می نماید.
ولف گفت که بسیار مشکل است که پاسخی سوال ارائه شده را بدست آری، در صورتی پوتین نخواهد به آن جواب بدهد، زیرا که او خود را خوب کنترل می‌کند.

خبرنگاراتریش گفت که او برای این مصاحبه پنج روز مکمل آمادگی گرفته بود و تمام مصاحبه های رئیس جمهور روسیه به دقت مشاهده کرده و برعلاوه در مورد وی زیاد مطالعه کرده و با کارشناسان نیز روی این موضوع صحبت کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала