سفیر نایجیریا: در روسیه نژادپرستی وجود ندارد

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر سفیر نایجیریا: در روسیه نژادپرستی وجود ندارد
سفیر نایجیریا: در روسیه نژادپرستی وجود ندارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سفیر نایجیریا مقیم مسکو ضمن تاکید به عدم نژادپرستی در روسیه از هواداران فوتبال خواست تا برای تماشای مسابقات جام جهانی به این کشور سفر نماید.

به گزارش اسپوتنیک، استیو دیویس اوگبا، سفیر نایجیریا مقیم مسکو در یک نشست خبری اظهار داشت که در روسیه مشکل نژادپرستی وجود ندارد و مهمانان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه طی بازدید از این کشور این واقعیت را درک خواهند کرد.

استیو دیویس اوگبا: «نژادپرستی — یک مشکل جدی است که باعث آزار روح و از بین بردن تمرکز میشود. زمانیکه نژادپرستان به بازیکنان حمله میکنند این یک اقدام غیر منصفانه در قبال بازی است. من بسیار خوشحالم که فیفا به طور گسترده به تحقیق در مورد نژادپرستی است.»

وی افزود: «امکان دارد ۲۰ سال پیش این موضوع در روسیه مشکلی بزرگ تلقی میشد، اما جامعه در حال حاضر به طور وسیعی پیشرفت کرده. من در حال حاضر بدون هراس در کوچه های روسیه قدم میزنم. و من از امنیت در روسیه مطمئن هستم.» 

قابل یادآوری است، مسابقات جام جهانی فوتبال از روز ۱۴ جون تا ۱۵ جولای ۲۰۱۸ در ۱۲ استادیوم در ۱۱ شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала