بازداشت بدل رهبر کوریای شمالی در سنگاپور + عکس

© REUTERS / KCNAЛидер КНДР Ким Чен Ын в Пхеньяне
Лидер КНДР Ким Чен Ын в Пхеньяне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارمندان اداره مهاجرت سنگاپور مردی را که به شباهت ظاهری با کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی و تقلید رفتار او مشهور است روز جمعه در سنگاپور بازداشت نمودند.


به گزارش اسپوتنیک، به نقل از NewsAsia،در فاصله چند روز مانده به دیدار کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی با دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در سنگاپور، فردی که شباهت فراوانی به کیم جونگ اون دارد گفت روز جمعه هنگام ورود به سنگاپور بازداشت و مجبور به پاسخ به پرسش های پلیس شد.
نام کوچک این فرد که در هنگ کنگ زندگی می کند هوارد است و وی در این کشور صاحب یک فروشگاه و رستوران غذاهای دریایی است. وی گفت ماموران پلیس پس از متوقف کردن وی در فرودگاه چانگی، بکس هایش را جستجو کردند و پس از دو ساعت بازجویی اجازه دادند برود. 

​ 
هوارد گفت پلیس از وی خواست از جزیره سنتوسا و هتل شانگری لا دور بماند. کیم و ترامپ قرار است روز سه شنبه در هتل کاپلا در جزیره سنتوسا دیدار کنند و انتظار می رود ترامپ در زمان حضور در سنگاپور در هتل سنتوسا اقامت کند.
گرو‌ه‌های مدافع حقوق بشر به دولت سنگاپور اعتراض کرده‌اند که محدودیت هایش خلاف آزادی برگزاری تجمعات و آزادی بیان است. دولت سنگاپور در پاسخ می‌گوید این مقررات برای رعایت نظم و هماهنگی اجتماعی ضروری است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала