پوتین غذای محلی چین را چشید + ویدئو

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه غذای محلی چین را آماده نموده و سپس آنرا امتحان کرد.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه غذای محلی چین را آماده نموده و سپس آنرا امتحان کرد. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه غذای محلی چین را آماده نموده و سپس آنرا امتحان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین، امروز در نشست سران سازمان همکاری شانگهای در چینگدائو چین شرکت خواهد کرد. رئیس جمهور فدراسیون روسیه همراه با رئیس جمهور چین شی جین پینگ شب جمعه از پکن به بندر شهر همسایه، تیانجین، برای حضور در مسابقه تیم های هاکی جوانان دو کشور سفر نمودند.
کانال تلویزیونی چینی SSTV ویدئویی را منتشر نمود که درآن رئیس جمهور روسیه با رهبر چین، شی جین پینگ، در حال آماده نمودن غذای محلی چین که مشابه به " منتو" است دیده می شوند.  

پوتین و شی جین پینگ همچنین، غذای دیگر چینی را امتحان نمودند که مشابه به "قتلمه روسی". این غذای محلی که ازگوشت و سبزیجات آماده می گردد، صبحانه بسیاری از شهر های چین است. 

در ویدئو دیده شد که ولادیمیر پوتین، رهبر روسیه شخصا در آماده نمودن این غذا اشتراک کرد.
رؤسای جمهور روسیه و چین در دیداری پیش از برگزاری نشست سازمان شانگهای که قرار است در روز های 9-10 می در شهر چینگدائو برگزار گردد بر تقویت روابط میان دو کشور تاکید کردند.
سازمان همکاری شانگهای سازمانی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و فرهنگی تشکیل شده‌است. این سازمان در سال 2001 توسط رهبران چین، روسیه، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان با هدف برقرار کردن موازنه در برابر نفوذ امریکا و ناتو در منطقه، ایجاد شد. فغانستان عضو ناظر این سازمان است.
در سال 2015 این سازمان با عضویت هندوستان و پاکستان موافقت نمود و این دو کشور در کوتاه‌تر از دو سال همه شرایط برای عضویت کامل این سازمان را اجرا کردند و عضویت این دو کشور در سازمان همکاری شانگهای در اجلاس رهبران کشورهای عضو این سازمان در نشست آستانه، پایتخت قزاقستان، برگزار شد، به تصویب رسید.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала