تحفه رئیس جمهور چین به پوتین

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر تحفه رئیس جمهور چین به پوتین
تحفه رئیس جمهور چین به پوتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور خارجه چین در باره این‎‎که چی نوع تحفه را شی جین پینگ، رئیس جمهور چین به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ارائه کرد چنین گفته است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه کشور چین، راجع به تحفه که شی جین پینگ، رئیس جمهور چین به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفته است که شی جین پینگ، رئیس جمهور چین به همتای روسی خود یک ساز موسیقی چنگ قدیمی به نام گوتسین و یک مجسمه گلی نیژینژان با چهره پوتین تحفه داد.
در شب 8 جون ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، برای شی جین پینگ، رئیس جمهور چین یک حمام روسی که از چوب سیبری ساخته شده است را تحفه داد اشاره شده است که چوب این حمام روسی قدامت 200 ساله دارد و این درخت در شهر آلتای موقعیت دارد. همچنان وزارت امور خارجه چین گفته است که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به رئیس جمهور چین میوه‌خشک سیبری، چای و عسل را نیز تحفه داد.
8 جون رئیس جمهور فدراسیون روسیه همراه با رئیس جمهور چین شی جین پینگ از پکن به بندر شهر همسایه، تیانجین، برای حضور در مسابقه تیم های هاکی جوانان دو کشور سفر نمودند. پس از بازدید این مسابقه دوستانه رئیس جمهور روسیه با رهبر چین، شی جین پینگ، یک غذای محلی چین که مشابه به " منتو" است را آماده کردند.
پیش از این گزارش شد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نخستین رئیس جمهور می‌باشد که برایش نشان دولتی چین (بالاترین نشان مقام دولتی) داده شد.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تا تاریخ 10 جون در کشور چین خواهد بود و در نشت اجلاس شانگهای شرکت خواهد کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала