ستاره‌های بزرگ دنیا فوتبال همزمان روسیه رسیدند+ویدیو،عکس

© Sputnik / Vladimir Sergeevستاره‌های بزرگ دنیا فوتبال همزمان روسیه رسیدند+ویدیو،عکس
ستاره‌های بزرگ دنیا فوتبال همزمان روسیه رسیدند+ویدیو،عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روز شنبه ستاره‌های بزرگ دنیا فوتبال، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی کاپیتان‌های تیم پرتغال و ارجنتین به همزمان در همین روز به روسیه رسیدند.

به گزارش اسپوتنیک، دیروز ستاره‌های بزرگ دنیا فوتبال، رونالدو و مسی همزمان در یک روز به روسیه رسیدند.
قهرمان اروپا در دوران برگزاری جام جهانی 2018 روسیه در کمپ سترن واقع در حوالی مسکو اقامت کرده و تمرین می‌کند. تیم فرناندو سانتوز امروز 10 جون، اولین تمرین خود را در مقابل هوادارانش برگزار خواهد کرد. ارجنتینی‌ها هم در نزدیکی مسکو، در برونیتسی اقامت داشته و فردا 11 جون اولین جلسه‌ی تمرین عمومی شان را برگزار خواهند کرد.

یادآوری می‌کنیم که در جام جهانی سال 2014 که در برازیل برگزار شد، تیم ملی فوتبال پرتغال موفق به ترک این گروه نشد و در رده سوم قرار گرفت از جمع این گروه در پلی‌آف این مسابقات آلمان و امریکا راهی مسابقات بعدی شدند.

با این حال تیم ملی فوتبال پرتغال دو سال بعد موفق شدند به یورو 2016 راه پیدا کنند و در همان سال تیم ملی فوتبال پرتغال قهرمان اروپا شد.
هواداران تیم ملی فوتبال پرتغال در آغاز مسابقات جام جهانی که 14 جون آغاز می‌شود منتظر حداکثر بازی‌های کریستیانو رونالدو استند. در سال 2016 در مسابقات یورو نهانی با این حال تیم ملی فوتبال پرتغال بدون رونالدو برنده شد.

تیم ملی ارجنتین وارد شهر زیبایی مسکو شد.

لیونل مسی خسته معلوم می‌شود یا تمام فکرش به سوی فوتبال است؟
ارجنتین در آخرین جام جهانی به مرحله نهانی رسید اما در آن بازی مغلوب تیم ملی آلمان شد.

در روسیه همه چیز برای ورود ستاره‌های بزرگ دنیا فوتبال آماده است.

مسابقات جام جهانی فوتبال از تاریخ 14 جون تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала