مجارستان جنگنده هایش را به خاطر هواپیمای اکراینی پرواز داد

© AP Photo / Sandor Ujvari/MTIمجارستان جنگنده هایش را به خاطر هواپیمای اکراینی پرواز داد
مجارستان جنگنده هایش را به خاطر هواپیمای اکراینی پرواز داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای هوایی مجارستان به خاطر یک هواپیمای کوچک اکراینی به حالت آماده باش در آمد.

ساخت نیروگاه هسته ای در مجارستان با مشارکت روسیه - اسپوتنیک افغانستان
ساخت نیروگاه هسته ای در مجارستان با مشارکت روسیه
به گزارش اسپوتنیک به نقل از Mukachevo.net، نیروهای هوایی مجارستان به خاطر یک هواپیمای کوچک اکراینی در منطقه مرزی لوژانک-بیریهشوران به حالت آماده باش درآمد.  

مرزبانان بلافاصله زنگ خطر را به صدا درآورده و به سازمان های امنیتی ناتو این تخطی را گزارش دادند.

مرزبانان بلافاصله هشدار دادند و مجرمین را به سازمان های امنیتی ناتو گزارش دادند. جنگنده های چند منظوره نسل چهارم Saab JAS 39 Gripen به هوا فرستاده شدند.

هواپیمای مزاحم پس از چندین مانور هوای مجارستان را ترک کرد. ارتش مجارستان احتمال می دهد که این هواپیما شاید به شکل غیر قانونی افراد و یا کالاهای ممنوعه را قاچاق کرده باشد.

پیوند بوداپست و کیف پس از آن به وخامت گرایید که در اکراین قانون آموزش یادگیری زبان ها را تغییر دادند و شماری از اقلیت های مجاری که در اکراین زندگی می کنند از آموزش زبان مادری شان محروم شدند. پیتر سایارتو وزیر امور خارجه مجارستان در ماه می گفت، که به خاطر بازنگری این قانون را به اتحادیه اروپا ارجاع می کند.

یادآوری می کنیم، که علاوه بر این از آغاز سال میلادی شماری زیادی از اکراینی ها پاسپورت اروپایی خریداری کرده است. در ماه فیبروری پولیس مجارستان در روستای حجدورودا در مجاورت اکراین چندین مقام این منطقه را به خاطر صدور گواهینامه جعلی و ثبت مهاجران غیر قانونی به عنوان شهروندان این کشور، بازداشت نمود.     

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала