ترامپ/ مجازات اصلی برای امریکایی ها + ویدئو

© AP Photo / Manuel Balce Cenetaترامپ/ مجازات اصلی برای امریکایی ها
ترامپ/ مجازات اصلی برای امریکایی ها - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک تن از کارشناسان امریکایی از دونالد ترامپ، رئیس جمهور ان کشور به عنوان یک بیمار روانی و مجازات اصلی برای ساکنان امریکا نامبرده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Washington Examiner. دیوید فرم، کارشناس امریکایی اعلام نمود که رئیس جمهور دونالد ترامپ مجازات اصلی برای ساکنان ایالات متحده بشمار می رود.
سردبیر مجله مریکایی " Atlantic "، ترامپ را مجازات اصلی برای ساکنان ایالات متحده عنوان نموده است.
وی گفت: "دونالد ترامپ مجازات اصلی برای امریکایی ها به عنوان شهروندان خراب است. او گفت: "مثلا اگر اولاد شما بیمار باشد، پس شما باید از او مراقبت کنید، زیرا این وظیفه شما است. اگر کشور شما بیمار است، شما مسئولیت آن (و انتخاب خود را) بر عهده دارید".  

به گفته وی، امریکایی ها باید آسیب های را که ترامپ به کشور وارد نموده کاهش دهند. وی معتقد است که "ترامپ به کشور خود، به اتحادیه های بین المللی و امنیت در سراسر جهان ضربه وارد می کند".
این اظهارات فرم پس از یک مطالعه منتشر شد که نشان می دهد که 3/4 از ساکنان ایالات متحده وقت برای تعقیب اخبار در کشور ندارند.
نتایج یک نظرسنجی جدید همچنین نشان می دهدکه بیشتر از 30 در صد امریکایی ها معتقد هستند که، ترامپ " احتمالا" دوره ریاست جمهوری خود را به پایان نخواهد رساند و 13 درصد نیز گفتند وی " حتماً " دوره ریاست جمهوری خود را به پایان نخواهد رساند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала