موضوعات نشست سنگاپور نامبرده شد

© AP Photo / Wong Maye-Eموضوعات نشست سنگاپور نامبرده شد
موضوعات نشست سنگاپور نامبرده شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کوریای شمالی موضوعات مورد بحث در نشست با ایالات متحده امریکا را که قرار است به تاریخ 12 جون در سنگاپور برگزار گردد نامبرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از کانال مرکزی تلگراف در اجلاس سران کوریای شمالی و ایالات متحده امریکا در سنگاپور، روی موضوعات مربوط به ایجاد روابط جدید دوجانبه، ایجاد یک سیستم برای صلح وخلع سلاح هسته‌ای شبه جزیره کوریا، بحث و مذاکره صورت خواهد گرفت.
در جریان مذاکرات بین ایالات متحده و کوریای شمالی، تبادل وسیع نظریات صورت خواهد گرفت، که در طی آن سران کشور ها به طور خاص مسائل مربوط به هردوکشور، در زمینه ایجاد روابط جدید با ایالات متحده امریکا و کوریای شمالی، ایجاد صلح پایدارو دائمی در شبه جزیره کوریا و پروسه خلع سلاح هسته‌ای شبه جزیره کوریا را به بحث و مذاکره خواهند گرفت.
نشست رهبران امریکا و کوریای جنوبی، دونالد ترامپ و کیم جونگ اون به تاریخ 12 جون در سنگاپور برگزار خواهد شد.
در همین حال وزیر داخله سنگاپور نیز اعلام کرد، این واقعیت که امریکا و کوریای شمالی این کشور را به عنوان میزبان دیدار تاریخی رهبران خود انتخاب کرده‌اند، نشان می‌دهد که دو طرف به بی‌طرف بودن و توانمندی سنگاپور اعتقاد دارند.
وی تصریح کرد: نشست آتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده و کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی برای سراسر دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است و سنگاپور بسیار خرسند است که بخشی از این رویداد است.
شانموگام خاطرنشان کرد، سنگاپور هزاران نیروی امنیتی را برای تأمین امنیت این رویداد مستقر کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала