تعرض جنسی به زنان در اسکاتلند

© Photo / Pixabayتعرض جنسی به زنان در اسکاتلند
تعرض جنسی به زنان در اسکاتلند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در نتیجه تحقیق در اسکاتلند، از هر ۱۰ زن فعال در رسانه‌های این کشور، یک زن در محل کار مورد تعرض جنسی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از هرالد اسکاتلند، در نتیجه تحقیقات بدست آمده از هر 10 زن اسکاتلندی فعال در بخش رسانه در این کشور، یک زن در محل کار مورد تعرض جنسی قرار گرفته است.
این تازه‌ترین آماری است که در پی رسوایی اخلاقی یک تهیه‌کننده سرشناس فیلم‌های هالیوود در سال گذشته، تعرض جنسی «همه‌گیر» در محل کار را نشان می‌دهد.
حدود یک سوم از 177 زن اسکاتلندی شرکت کننده در این تحقیق اعلام کرده اند در محل کار برای آن‌ها مزاحمت ایجاد شده است. همچنین، بیش از 44 درصد از این زنان اعلام کردند در معرض رفتارهای زننده همکاران خود قرار گرفته اند و دو سوم از آن‌ها اعلام کردند رفتارهای جنسیت‌زده و زننده در قبال آن‌ها انجام شده است.
همچنین این تحقیق نشان می‌دهد این رفتارهای ناشایست بارها تکرار شده است. نزدیک به نیمی از شرکت‌کنندگان در این تحقیق اعلام کرده اند دو یا سه بار در معرض رفتارهای جنسیت‌زده و زننده قرار گرفته اند. در مجموع، 11 درصد اعلام کردند مورد تعرض جنسی قرار گرفته اند و 4 درصد نیز اعلام کردند بیش از دو بار به آن‌ها حمله شده است.
این گزارش همچنین نشان می‌دهد دو سوم از زنانی که مورد تعرض قرار گرفته اند، شکایت رسمی تنظیم نکرده اند. در میان زنانی که از افراد متعرض شکایت کرده اند، تنها 25 درصد گفته اند آنگونه که لازم بوده به پرونده‌هایشان رسیدگی شده است.
اکثر شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی را زنان سفیدپوست و سالم از لحاظ جسممی بین 25 تا 54 سال تشکیل می‌دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала