شاهزاده سعودی با ۹ فروند طیاره به تماشای جام جهانی می‌رود

© AP Photo / Christophe Enaشاهزاده سعودی با ۹ فروند طیاره به تماشای جام جهانی می‌رود
شاهزاده سعودی با ۹ فروند طیاره به تماشای جام جهانی می‌رود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولیعهد عربستان سعودی و هیات همراه اش در این سفر یک منزل مکمل یکی از هوتل‌های لوکس در نزدیکی قصر کرملین در مسکو را به کرایه می‌گیرند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه Daily Storm، قرار است محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی با هیات همراه اش منزل یازدهم هوتل Ritz Carltonکه در نزدیکی قصر کرملین در مسکو موقعیت دارد را به‌طور کامل به کرایه بگیرد.

براساس اطلاعات این نشریه، شاهزاده سعودی یکجا با ۹ فروند طیاره به روسیه پرواز خواهد کرد و مسوولیت حفاظت از وی به عهده ماموران گارد فدرالی روسیه خواهد بود.

منزل یازدهم این هوتل به روی بقیه مهمانان و حتی اکثریت کارمندان هوتل مسدود خواهد بود که تنها شماری از کارمندان با استفاده از کارت‌های مخصوص اجازه وارد شدن به این منزل را خواهند داشت.

با وجود تلاش خبرنگاران، مسوولین هوتل Ritz Carltonنخواستند در مورد اقامت شاهزاده سعودی در این هوتل ابراز نظر نمایند.

قبل از این سخنگوی ولادیمیر پوتین، نام‌های ۱۳ مهمان ویژه خارجی مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ را که قرار است رئیس جمهور روسیه قبل از افتتاح این مسابقات با آنها دیدار نماید، اعلام کرده بود. شاهزاده محمد بن سلمان نیز یکی از این مهمانان ویژه شمرده شده است.

محمد بن سلمان آل سعود، ولیعهد تاج و تخت عربستان سعودی است که در ماه می سال جاری مجله فوربس او را یکی از تاثیرگذارترین افراد جهان اعلام کرد.

قابل یادآوری است که مسابقات جام جهانی فوتبال از تاریخ ۱۴جون تا ۱۵جولای ۲۰۱۸در ۱۲استادیوم در ۱۱شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала