نخستین تصاویر مسی، رونالدو، نیمار و صلاح پس از رسیدن به روسیه

© Sputnik / Vladimir Sergeevنخستین تصاویر مسی، رونالدو، نیمار و صلاح پس از رسیدن به روسیه
نخستین تصاویر مسی، رونالدو، نیمار و صلاح پس از رسیدن به روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسی، رونالدو، نیمار و صلاح، ستاره های جام جهانی 2018 وارد روسیه شدند و عکس های خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش اسپوتنیک، جام جهانی فوتبال تا هنوز شروع نشده است اما تمام ستاره‌های فوتبال جهان وارد روسیه شدند و تصاویر از این بازیکنان به نمایش گذاشته شده است تصویر از کریستیانو رونالدو منتشر شده است نشان می‌دهد که در حال خوردن نان در شهر رامینسکوی می‌باشد، لیونل مسی، با عکس گرفتن با هوادارنش رویاهای شان را در استادیوم برآورده می‌کند، نیمار در حال لذت بردن در یکی از ساحل‌های سوچی است و محمد صلاح با رمضان قدیروف آشنا شده است.

جام جهانی فوتبال فردا شروع می‌شود اما اکثریت خبرها در مورد این جام حالا هم شگفت انگیز اند: "تیم ملی فوتبال سوئد وارد گلنژیک شد"، تیم ملی فوتبال سنگال وارد شهر کالوگا شده است و همچنان هواداران "تیم ملی فوتبال دانمارک در آناپا با آهنگ قزاقی این تیم را خوش آمدید گفتند".

A post shared by Herrelandsholdet (@landsholdet) on Jun 11, 2018 at 9:05am PDT

تمام تیم های ملی فوتبال کشور های شرکت کننده در مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 به روسیه آمده اند. هواداران، همه‌ی این تیم ها را با احساسات خوب شان خوش آمدید گفتند، تیم ملی فوتبال دنمارک را با آهنگ قزاقی خوش آمدید گفتند، کریستیانو رونالدو هم با استقبال هوادارانش وارد کمپ تمرینی شد.

دو تن از بازیکنان و ستاره‌های فوتبال دنیا همزمان در یک روز به روسیه رسیدند و کمپ‌های تمرینی این دو بازیکن فقط 15 کیلومتر از هم فاصله دارند با وجود رقابت سالم که میان این دو بازیکن است آنها دو دوست هم استند.
مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 جون تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم و 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала