مرد امریکایی پای خود را برای دوستانش پخت

CC0 / Pixabay / مرد امریکایی پای خود را برای دوستانش پخت
مرد امریکایی پای خود را برای دوستانش پخت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک شهروند امریکا گفته است که چگونه او همراه با دوستانش از گوشت انسان غذایی سنتی مکسیکویی را آماده کرده و توسط این غذا دوستانش را تغذیه کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Vice، یک شهروند امریکایی که نخواست اسمش فاش شود گفته است که چگونه او یک غذایی مشهور و سنتی مکسیکویی را از پای قطع شده خود آماده کرده و توسط این غذا (تاکو) دوستانش را تغذیه کرده است.

Исследование мяса, взятого с рынка Рио-де-Жанейро - اسپوتنیک افغانستان
آیا گوشت انسان مزه دار است

این مرد امریکایی با نام نام خودمانی که (IncrediblyShinyShart) خود را معرفی کرده است می‌گوید: "من یک فرد استم که برخی از پا قطع شده خود را خوردم".
این مرد امریکایی گفته است که دو سال پیش او در یک حادثه ترافیکی به شدت مجروح شد و پای خود را از دست داد و داکتران مجبور شدند پا وی را قطع کنند، داکتران پس از قطع کردن پای این مرد امریکایی، پایش را برایش بازگرداندند.
این مرد امریکایی گفته است که در اوایل به این فکر بودم که این عضو قطع شده خود را به تاکسیدرمی تحویل دهم، و بعداٌ خواستم تا این عضو قطع شده بدن خود را به طور فرایندی حفظ کند. او می‌گوید که تاکسیدرمی پای من را از من نگرفتند فکر کردن که من با آنها شوخی می‌کنم و فرایندی کردن هم پول کار داشت.

بلاخره این مرد تصمیم گرفت تا دوستان خود را جمع‌آوری کند و خواست مزه گوشت انسان را با دوستانش بداند که چطور گوشت انسان مزه دارد؟. این مرد 11 دوست خود را دعوت کرد و برایشان گفت که یادتان است که گفته بودیم اگر در صورتی که فرصت شود گوشت انسان را می‌خورید؟. شما همه تان در آن زمان گفتید بلی… حالا وقتی رسیده است که به گفته‌های خود پاسخ دهید. این مرد اشاره کرد که من با دوستانم از عضو قطع شده بدنم (پا قطع شده) یک غذایی سنتی و مشهور مکسیکویی را به نام (تاکو) آماده ساختیم و نوش جان کردیم این مرد همچنان گفته است است که طعم گوشت پایم مانند گوشت گاومیش بوده اما سخت‌ترجویده می‌شد.

خشک‌کردن انجمادی: (Freeze-drying) به طور خلاصه فرایندی است که در طی آن ماده‌ای را منجمد می‌کنند و سپس با کاهش فشار سامانه، آب منجمد درون ماده مورد نظر را به طور مستقیم به بخار تبدیل می‌کنند از این فرایند برای افزایش مدت نگه‌داری مواد غذایی و دارویی و همچنان آسان کردن حمل و نقل آن‌ها بهره می‌برند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала